Jak zmienić autoodpowiedź w Outlook Web App wykorzystywanym w ramach planu Office 365?
Jak zmienić autoodpowiedź w Outlook Web App wykorzystywanym w ramach planu Office 365?
Należy przejść do menu Ustawienia (w górnej, prawej części ekranu), a następnie wybrać opcję Odpowiedzi automatyczne.
Po otwarciu okna, należy zauważyć, że rozróżniamy dwa rodzaje autoodpowiedzi:
Dodając autoodpowiedź, można ustawić ramy czasowe, w których będzie ona aktywna.
Po ustawieniu wszelkich opcji należy zapisać zmiany naciskając OK. Gotowe. :)
Podczas ustawiania odpowiedzi automatycznej dla skrzynki funkcyjnej w Outlook'u w wersji online pojawia się komunikat jak niżej (po kliknięciu "ok"). Wcześniej ustawienie takiej odpowiedzi było możliwe i komunikat się nie pokazywał. Użytkownik jest właścicielem skrzynki funkcyjnej i jest na nią zalogowany online. Co może być przyczyną takiego problemu?