Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 8
  • 3.6K

Jak wysłać w MS Outlook e-maila do wielu osób tak, aby w folderze "Wysłane" był od widoczny dla każdego odbiorcy jako osobny obiekt? Na przykład umieszczam w polu UDW 30 odbiorców i wysyłam, a e-mail pojawia się w wysłanych pod jedną pozycją. Czy da się zrobić tak, aby się pojawiło tyle obiektów w wysłanych, ilu odbiorców?

Uczestnik szkolenia
  • Zapytał
  • @ Uczestnik szkolenia | 26.06.2013

Odpowiedź (1)

  • 6

Można w tym celu wykorzystać wbudowany w MS Word mechanizm korespondencji seryjnej, który może do dowolnej liczby odbiorców ze skrzynki adresowej wysłać jednakowe maile, przy czym każdy z odbiorców zobaczy jedynie swój adres w okienku adresowym, a okienka DW i UDW będą puste.
W MS Word należy wejść na wstążkę Korespondencja, następnie kliknąć przycisk Rozpocznij Korespondencję seryjną. Teraz z rozwiniętej listy należy wybrać Kreator Korespondencji Seryjnej. Cała reszta pracy będzie się koncentrować w panelu korespondencji, który się domyślnie wyświetla z prawej strony ekranu. Tam wybieramy Wiadomość e-mail w pierwszym kroku kreatora, a potem dokładnie wykonujemy polecenia z następnych kroków kreatora, wybierając adresatów ze skrzynki adresowej MS Outlook, pisząc wiadomość i rozsyłając wiadomość.

  • Odpowiedział
  • @ | 26.06.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII