Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 10
  • 56
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 3

Mail wysłany przez telnet nie jest mailem wysłanym "w imieniu", jest mailem wysłanym "od". Dla użytkownika Exchange odróżnia się sposobem wyświetlania nadawcy. Blokowanie tego typu maili jest możliwe na poziomie programu antyspamowego (mail przychodzacy w ten sposob jest tak naprawdę mailem z zewnątrz firmy, a zawiera wewnętrzny  adres nadawcy). W praktyce jest to ten sam problem, który występuje, gdy użytkownik programu pocztowego POP3/SMTP wpisze sobie, któryś adres mailowy z naszej firmy jako adres nadawcy (support@naszafirmakochana.pl) i wyśle maila, używając dowolnego serwera SMTP. Jeśli odbiorca ma adres w naszej domenie, wszystko wygląda tak jakby OK. Inny jest sposób wyświetlania nadawcy (widać adres email), pozwala to użytkownikowi odróżnić takie maile. Zrobienie tego na poziomie samego telnetu może być trudne bez dodatkowych narzędzi (antyspam, smtp proxy).

 

Pozdrawiam,

Paweł Skrzypiec

 

Paweł_Skrzypiec
  • Odpowiedział
  • @ Paweł_Skrzypiec | 26.05.2015