Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt

Odpowiedź (1)

  • 3

Najprościej mówiąc: Biblioteki służą do ułatwienia wielokrotnego wykorzystywania elementów dokumentu. Można tam wrzucać np. logotypy, powtarzalne fragmenty tekstów, kształty, linie pomocnicze, siatki i inne obiekty, które mamy zamiar wykorzystywać więcej niż w jednej publikacji.

Bibliotekę można stworzyć poleceniem Plik --> Nowy --> Biblioteka. Jest to plik z rozszerzeniem INDL. Otwieranie istniejącej Biblioteki to zwykłe polecenie Plik --> Otwórz.

Zarządzanie elementami Biblioteki możliwe jest dzięki palecie Biblioteka (Library), która powinna się pojawić po otwarciu lub stworzeniu biblioteki. Dodawanie nowych elementów najczęściej sprowadza się do wciągnięcia ich myszką do wnętrza palety Biblioteka. Podobnie myszką można elementy z Biblioteki umieszczać w dokumencie.

  • Odpowiedział
  • @ | 19.03.2015
  • TRENER ALTKOM AKADEMII