Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 1
  • 159

Odpowiedź (1)

  • 0

Chodzi o to, aby uzyskać informacje o tym, czy pewne obszary przedsięwzięcia są bardziej ryzykowne niż inne lub też wskazujące na to, że pewne kategorie ryzyka nie są traktowane przez zespół z należytą uwagą. Na przykład osoba, która jest specjalistą technicznym, a została powołana na rolę Kierownika Projektu skupi się z pewnością na zdarzeniach ryzyka związanych z kategorią np. technologiczne, a pozostałe obszary zostaną „dotknięte z grubsza” lub wcale.
Poza tym wszystkie popularne standardy zarządzania ryzykiem np. MoR zalecają uporządkować rejestr ryzyka w oparciu o kategorie ryzyka (nazwy grup ryzyka) takie jak: polityczne, ekonomiczne, finansowe itp. w celu polepszenia jego czytelności oraz podniesienia łatwości wyszukiwania i przeglądania.

  • Odpowiedział
  • @ | 29.09.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII