Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 3
  • 2
  • 94
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedzi (3)

  • 0

SharePoint - współpaca nad dokumentami, sprawdzanie egzaminów wewnętrznych oraz różnego rodzaju procesy wewnątrzfirmowe

OneDrive - udostępnianie plików współpracownikom

Lync - konferencje z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi, pomoc w obsłudze "jakiegoś" oprogramowania

Skype - jeżeli nie posiada ktoś Lync'a

Mail - kontakt biznesowy

Akademiq - kontakt z uczestnikami szkoleń

  • Odpowiedział
  • @ | 06.02.2015
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

Ciekawym narzędziem jest alfresco (http://www.alfresco.com/alfresco-community-download) - występuje zarówno w wersji darmowej, jak i komercyjnej. Pozwala ładnie uporządkować obieg dokumentów.

Czasami opłaca się też użyć istniejącego narzędzia w firmie - ot - otrs, jira.

 

Korzystanie z maili do komunikacji wewnętrznej jest najgorszym możliwym rozwiązaniem - ciężko się skaluje, do tego bywa, że istotniejsze rzeczy "zaginą" albo zostaną przeoczone.

Andrzej_Dopierała
  • Odpowiedział
  • @ Andrzej_Dopierała | 06.02.2015
    • lider
    • laureat
    • ekspert
    • 83
    • 65
    • 169
  • 0
  • Odpowiedział
  • @ | 14.08.2015
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII