Jakich narzędzi używacie w codziennej komunikacji wewnętrznej? Maili czy jakiegoś programowania wspomagającego zarządzanie chociażby dokumentami?
Jakich narzędzi używacie w codziennej komunikacji wewnętrznej? Maili czy jakiegoś programowania wspomagającego zarządzanie chociażby dokumentami?
SharePoint - współpaca nad dokumentami, sprawdzanie egzaminów wewnętrznych oraz różnego rodzaju procesy wewnątrzfirmowe
OneDrive - udostępnianie plików współpracownikom
Lync - konferencje z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi, pomoc w obsłudze "jakiegoś" oprogramowania
Skype - jeżeli nie posiada ktoś Lync'a
Mail - kontakt biznesowy
Akademiq - kontakt z uczestnikami szkoleń
Ciekawym narzędziem jest alfresco (http://www.alfresco.com/alfresco-community-download) - występuje zarówno w wersji darmowej, jak i komercyjnej. Pozwala ładnie uporządkować obieg dokumentów.
Czasami opłaca się też użyć istniejącego narzędzia w firmie - ot - otrs, jira.
Korzystanie z maili do komunikacji wewnętrznej jest najgorszym możliwym rozwiązaniem - ciężko się skaluje, do tego bywa, że istotniejsze rzeczy "zaginą" albo zostaną przeoczone.
Bardzo dobre narzędzia, taki wewęntrzny Facebook, darmowa do 100 użytkowników