Co oznacza limit 5000 rekordów dla listy SharePoint? Czy mogę nadal dodawać dane do listy po osiągnięciu tej liczby?
Co oznacza limit 5000 rekordów dla listy SharePoint? Czy mogę nadal dodawać dane do listy po osiągnięciu tej liczby?
Jeżeli chcemy wygodnie filtrować dane i generalnie operować na całej tabeli, musimy dysponować listą do 5000 rekordów. Jeśli przekroczymy ten próg, wyświetlone zostanie powiadomienie w ustawieniach listy.
Kolejne wiersze będą dodawane, ale niestety nie będzie można wykonywać operacji dla wszystkich rekordów (podsumowanie, filtracja itp.).
Po pierwsze limit ten nie dotyczy ilości elementów listy, a ilości prezentowanych elementów w danym widoku!
Limitem elementów listy wynosi 30,000,000 na listę - http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc262787(v=office.15).aspx
Po drugie można go zmienić - aby zwiększyć ten próg edytuj właściwości Resource Throttling dla danej Web Application . W Central Administration, wybierz Manage Web Applications, a następnie wybierz Web Application, którą chcesz modyfikować. Z zakładki General Settings z menu rozwijanego wybierz Resource Throttling:
W oknie Resource Throttling, zwiększ wartość List View Threshold:
Jak najbardziej ma Pan rację, ale nic co napisałem nie jest nieprawdą w domyślnym środowisku. Filtrowanie danych i operacje związane są właśnie z limitem widoku.
Nie mniej jednak listy z wyższą ilością danych niż 5000 rekordów, to już niezbyt dobre rozwiązanie w SharePoincie - oczywiście w zależności jaką formą serwerów dysponujemy i ilością userów korzystających z naszego środowiska.