Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 4
  • 5
  • 1.3K

Odpowiedzi (4)

  • 9

Zaznacz i skopiuj 25 linii, po czym wstaw je w wybrane miejsce.

Jacek_Goluch
  • Odpowiedział
  • @ Jacek_Goluch | 19.05.2014
    • 1
    • 2
    • 20
  • 2

Można jeszcze VBA:

Sub NoweWiersze()

    ile = InputBox("ile wierszy?") - 1
   
    Range(ActiveCell, ActiveCell.Offset(ile, 0)).Select
    Selection.EntireRow.Insert , CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove
End Sub


Inputbox -pytanie, ile wierszy chcemy wstawić , jeżeli zawsze stałą ilość można zamiast zmiennej  wstawić ich liczbę.

W załączniku przykład.

Załączniki

  • xlsm

    nowe wiersze.xlsm ( 14K )
  • Odpowiedział
  • @ | 20.05.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
Komentarze
właśnie o to mi chodziło. dziękuje
Skomentował : @ Przemo ,20.05.2014
  • 59
  • 24
  • 71
  • 8

Jest jeszcze prostsza metoda, już szczegółowo opisana na forum:

https://quorum.akademiq.pl/discussion/476

 

Wystarczy zaznaczyć najpierw tyle wierszy, ile chcemy wstawić, a następnie wybrać polecenie "Wstaw".

 

Pozdrawiam,

Tomasz Grabowski

  • Odpowiedział
  • @ | 20.05.2014
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII
  • 9

Jeszcze jeden sposób:

zaznaczyć 25 wierszy i tylko raz użyć skrótu klawiaturowego Ctrl i + (plus z klawiatury numerycznej) - ten skrót jest odpowiednikiem polecenia Wstaw - lub zaznaczyć jeden wiersz i użyć skrótu klawiaturowego Ctrl + aż 25 razy. :-)

  • Odpowiedział
  • @ | 21.05.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII