Czy istnieje możliwość stworzenia automatyzacji wysyłania plików? Coś na zasadzie aktówki?
Czy istnieje możliwość stworzenia automatyzacji wysyłania plików? Coś na zasadzie aktówki?
Nie bardzo rozumiem pytanie.
Jeżeli chodzi o powiadomienia wysyłane mailem do pracowników o nowych plikach wgranych do biblioteki dokumentów, dobrym rozwiązaniem są tzw. Alerty. Alert można ustawić dla list, czy też dla bibliotek, dla dowolnych użytkowników.
W tym celu należy przejść np. do danej biblioteki dokumentów i wybrać opcję Ustaw alert dla tej biblioteki, ukrytą pod przyciskiem Prześlij mi alert, na karcie Biblioteka:
Następnie należy skonfigurować powiadomienia:
Natomiast jeżeli chodzi o przesyłanie plików do biblioteki dokumentów w inny sposób niż przekazywanie w przeglądarce i za pomocą Eksploratora Windows, możliwe jest przesyłanie ich w formie maila. Biblioteka dokumentów „może odbierać” takie załączniki i wgrywać je na portal.