Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 7
  • 242

O Call Center słyszy się nie lada historie, ale czy można w jakiś skuteczny sposób przygotować się do pracy na pierwszej linii, aby się nie załamać?

Pytanie dotyczy przede wszystkim osób pracujących jako obsługa "klienta z problemem" (takiego, który czegoś zrobić nie umie lub wystąpiła awaria systemu)?

Czy są jakieś szybkie ćwiczenia odstresowujące?

Karolina
  • Zapytał
  • @ Karolina | 25.04.2014
    • lider
    • 27
    • 15
    • 37
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 2

Karolino, dzięki za ciekawe pytanie. Praca w Call Center rzeczywiście bywa stresują. Jednak można się do tego przyzwyczaić i nauczyć się efektywnie funkcjonować w tym środowisku. Co do pracy z problemami klienta i problemowymi klientami, to polecam Ci nasze szkolenie Efektywny helpdesk http://www.altkomakademia.pl/szkolenia/i/efektywny-help-desk ćwiczymy tam sytuacje i rozwiązywanie problemów z klientami.

  • Odpowiedział
  • @ | 28.04.2014
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII