Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 2
  • 2.0K

Przy zapisie jednego z plików Excela pojawia się irytujący komunikat z ostrzeżeniem o prywatności. Jak mogę go wyłączyć? W innych arkuszach Excela też mam makra i formanty, natomiast nie mam takiego komunikatu.

Załączniki

  • jpg

    komunikat_przy_zapisie.jpg ( 36K )
Przemo
  • Zapytał
  • @ Przemo | 07.04.2014
    • laureat
    • 59
    • 24
    • 71

Odpowiedź (1)

  • 11

Jedyny sposób:

Excel Options->Trust Center->Privacy Options->odznaczyć 'Remove personal information from file properties on save'

Albo dorobić sobie makro ze swoją własną wersją zapisu i dodać przycisk do niego np. na wstążce:

Sub AlternatywnyZapis()
   Application.DisplayAlerts = False
   ActiveWorkbook.Save
   Application.DisplayAlerts = True
End Sub
  • Odpowiedział
  • @ | 07.04.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
Komentarze
Super!!! Dziękuje
Skomentował : @ Przemo ,07.04.2014
  • 59
  • 24
  • 71