Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 0
  • 0
  • 1

Mam tabele, które zaczytuję co miesiąc w tej samej konfiguracji. Upraszczając dla przykładu mam kolumny:

Rok| Koszt| Dział

 

Takie dane z 2 lat scalam w query i otrzymuję 1 tabelę z danymi.

Przechodząc do widoku tworzenia raportu w Power BI chcę stworzyć tabelę przestawną, gdzie w wierszach będę miała Dział, a w kolumnach Rok, Wartości to Koszty. Sumę kosztów otrzymuję oczywiście poprawnie, ale do tego chciałabym dołożyć różnicę w koszcie pomiędzy latami (tj. dla przykładu Koszty 2021-Koszty 2020) - w excelu w tabeli przestawnej osiągam ten efekt przez zastosowanie: Pokazywanie wartości jako>Różnica>Rok>Poprzedni.

Czy w PBI mam również taką możliwość? Czy muszę mieć 2 osobne kolumny, Koszty 2020 i Koszty 2021?

 

Agnieszka_Sobiecka
  • Zapytał
  • @ Agnieszka_Sobiecka | 08.09.2021
    • 0
    • 0
    • 0
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne