Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 0
  • 1

Dzień dobry.

Mam taką sytuację, którą chciałabym rozwiązać:

Dwa razy w tygodniu przychodzi do mnie raport CRMowy. Raport zawsze wygląda tak samo, zmieniają się tylko w nim wartości.

Chciałabym zbudować skoroszyt w Excel, gdzie mogłabym doklejać te raporty CRM, jako nowe zakładki, a w jednej zbiorczej liczyłyby się trendy, pokazywałyby na wykresach jak zmieniają się wybrane wartości w czasie.

Czy jest to możliwe?

 

Joanna_Adamska_tn6n
  • Zapytał
  • @ Joanna_Adamska_tn6n | 11.09.2017
    • 1
    • 0
    • 0
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 0

Witam.

Na pewno jest możliwe. Pytanie jak miałoby to wyglądać. 

Jeżeli polegałoby to na wklejaniu nowych zakładek i wyświetlaniu zbiorczo danych, można to zrobić bez użycia VBA niestety, jeżeli miało zaciągać nowe zakładki jako nowe pola w arkuszu zbiorczym, to bez VBA się raczej nie obejdzie. Można użyć narzędzia konsolidacji, ale i tak za każdym razem będzie trzeba modyfikować łącza.

Pozdrawiam.

 

pawel_niemyt
  • Odpowiedział
  • @ pawel_niemyt | 11.09.2017