Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 3
  • 0
  • 39

Witam.

W SCCM 2012, podczas instalacji aplikacji utworzonej w Software Center, instalacja kończy się niepowodzeniem,
co jednak ze względu na specyfikę aplikacji jest to sytuacja w pełni poprawna.
Po zakończeniu instalacji, aplikacji posiada stan wykonania „Niepowodzenie”.
W jaki sposób wyczyścić, zresetować stan zakończenia instalacji aplikacji?
Nie chodzi mi o np.: usunięcie aplikacji i ponowne jej utworzenie, czy usunięcie deployment’u i ponowne utworzenie.

 

Darek

BrodowskiD
  • Zapytał
  • @ BrodowskiD | 22.11.2016
    • 13
    • 0
    • 3

Odpowiedzi (3)

  • 0

Sugerowałbym przebudowę paczki instalacyjnej w której status instalacji będzie zmieniony. Niestety inaczej nie uda się tego statusu zmienić.

  • Odpowiedział
  • @ | 28.11.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

Witam.

Paczka instalacyjna, aplikacja jest przygotowana poprawnie i działa zgodnie z oczekiwaniami. Chodzi mi o to, czy jest możliwość zmiany, zresetowania statusu takie aplikacji i nie ma tu znaczenia czy status ten będzie "niepowodzenie" jak na obrazku, czy "zainstalowany". Chciałbym, żeby aplikacja po jej instalacji, wykonaniu mogła mieć w jakiś sposób zmieniony status z np.: "niepowodzenie" ponownie na "dostępne".

Darek.

BrodowskiD
  • Odpowiedział
  • @ BrodowskiD | 29.11.2016
    • 13
    • 0
    • 3
  • 0

Jeżeli paczka jest przygotowana poprawnie i działa zgodnie z oczekiwaniami to znaczy, że taki status jest poprawny. Chodzi o to, że to ona (aplikacja) zgłasza status instalacji. Niestety nie znam możliwości zmiany statusu który został zgłoszony przez instalatora po samym procesie instalacji.

  • Odpowiedział
  • @ | 29.11.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII