Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 0
  • 39

Witam.

Mam taką zagwozdkę:

W Outlook 2010 mam swoje konto i do tego podpięte konto działowe.

W momencie, gdy wysyłam wiadomość z konta działowego, wysyłana jest jedna wiadomość, ale zapisuje się ona u mnie podwójnie.

Treść ta sama, z różnicą, że raz wysłana niby przez konto działowe, a raz przeze mnie w imieniu działu.

Jak wyłączyć duplikację? Chcę, żeby wiadomości wysłane były zapisane tylko w jednej kopii.

 

Andrzej_Stępień
  • Zapytał
  • @ Andrzej_Stępień | 12.07.2016
    • 6
    • 1
    • 18

Odpowiedź (1)

  • 0

Moim zdaniem jest to poprawne działanie - gdyż wysyła Pan wiadomość w imieniu działu. Zapis w wysłanych powinien obejmować zarówno konto działowe jak i to personalne.

  • Odpowiedział
  • @ | 11.08.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII