Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 3
  • 63

Witam.

Czy w Outlooku istnieje możliwość ustawienia godziny wysłania wiadomości (w taki sposób, żeby program ją wysłał kiedy komputer będzie wyłączony)?

Np. chciałbym, aby wiadomość napisana przeze mnie była wysłana z mojej skrzynki po godzinach mojej pracy.

Standardowa opcja działa w taki sposób, że Outlook musi być włączony.

Pozdrawiam.
Michał.

Michał_Gwiazdonik
  • Zapytał
  • @ Michał_Gwiazdonik | 01.06.2016
    • lider
    • laureat
    • 13
    • 9
    • 51

Odpowiedzi (2)

  • 0

Jeżeli warunkiem działania rozwiązania, o które pan pyta jest wyłączony komputer z klientem pocztowym, to należałoby napisać skrypt działający gdzieś na przestrzeni webowej.

Skrypt musiałby wywołać wysłanie maile poprzez serwisy webowe.

Żaden rozsądnie myślący administrator poczty nie dopuści do takiej sytuacji, aby z zewnątrz firmy jakiś skrypt grzebał w ustawieniach poczty.

 

Daniel_Szulewicz
  • Odpowiedział
  • @ Daniel_Szulewicz | 09.09.2016
    • 0
    • 0
    • 0