Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 1
  • 41

Witam.

Stworzyłem zestaw reguł mailowych i makr w VBA, które:

a) sortują maile (po różnych folderach - per kraj dostawcy),

b) zapisują dane mailowe do bazy MS SQL - mały CRM,

c) kalkulują dane i generują raporty (zapisują je w Excelu),

d) przygotowują maile windykacyjne,

e) wykonują różne zadania archiwizacyjne załączników na dyskach sieciowych (share drives).

Obecnie proces wdrożeniowy (dla zewn. firmy) się skończył i tymi zadaniami ma zająć się team windykacyjny, niestety są to osoby bardzo nietechniczne.

Chciałbym jak najbardziej ułatwić ten proces miłym starszym paniom.

Poza tym wiązałoby się to w dalszym ciągu ze wspieraniem tych procesów (w dużo mniejszym stopniu), z czego zadowolony jest również i mój zleceniodawca. (płatne za godzinę i kontakt z klientem utrzymany).

Moje pytanie:

Czy technicznie jest możliwe stworzenie nowego paska zadań (tak jak File, View, itp) w Outlooku 2010, gdzie kliknięcie na guzik wykonywało by jakieś akcje (włączenie makra /komendy w VB) i logowało te akcje do pliku txt na share drive?

 

Konrad_Podulka
  • Zapytał
  • @ Konrad_Podulka | 30.05.2016
    • 3
    • 0
    • 1

Odpowiedź (1)

  • 0

Karty w systemie Office są możliwe do tworzenia. Przykład zastosowania - odsyłam do bazy wiedzy Microsoft: MSDN

  • Odpowiedział
  • @ | 29.06.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII