Witam.
Stworzyłem zestaw reguł mailowych i makr w VBA, które:
a) sortują maile (po różnych folderach - per kraj dostawcy),
b) zapisują dane mailowe do bazy MS SQL - mały CRM,
c) kalkulują dane i generują raporty (zapisują je w Excelu),
d) przygotowują maile windykacyjne,
e) wykonują różne zadania archiwizacyjne załączników na dyskach sieciowych (share drives).
Obecnie proces wdrożeniowy (dla zewn. firmy) się skończył i tymi zadaniami ma zająć się team windykacyjny, niestety są to osoby bardzo nietechniczne.
Chciałbym jak najbardziej ułatwić ten proces miłym starszym paniom.
Poza tym wiązałoby się to w dalszym ciągu ze wspieraniem tych procesów (w dużo mniejszym stopniu), z czego zadowolony jest również i mój zleceniodawca. (płatne za godzinę i kontakt z klientem utrzymany).
Moje pytanie:
Czy technicznie jest możliwe stworzenie nowego paska zadań (tak jak File, View, itp) w Outlooku 2010, gdzie kliknięcie na guzik wykonywało by jakieś akcje (włączenie makra /komendy w VB) i logowało te akcje do pliku txt na share drive?