Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 9
  • 323

Odpowiedzi (2)

  • 13

Innym rozwiązaniem może być usunięcie wyłącznie pustych wierszy. Do tego zadania będziemy potrzebowali:

  • danych w arkuszu,
  • polecenia Przejdź do – Specjalnie,
  • kombinacji klawiszy Ctrl+ ("Ctrl" + "minus").

 Krok 1

Zaznaczamy obszar, z którego potrzebujemy usunąć puste wiersze.

 

 

 

Krok 2

Otwieramy okno Przejdź do – specjalnie, które znajduje się w zakładce Narzędzia główne w grupie Edytowanie i jest na liście wyboru pod przyciskiem Znajdź i zaznacz.

 

 

 

Krok 3

W otwartym oknie polecenia zaznaczamy opcję Puste i naciskamy przycisk OK.

 

 

 

Krok 4

Naciskamy kombinację klawiszy Ctrl+- i w otwartym oknie usuwania zaznaczamy opcję Cały wiersz.

 

 

 

Gotowe!

  • Odpowiedział
  • @ | 07.10.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 13

To może jeszcze jedna propozycja tak, żeby było z czego wybierać:

Po pierwsze należy włączyć filtr.

 

 

Następnie wybrać w kolumnie puste komórki.

 

 

A następnie wystarczy zaznaczyć puste wiersze i je usunąć.

 

  • Odpowiedział
  • @ | 09.10.2013
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII