Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 3
  • 64

Założyłam nową skrzynkę w Outlooku, wiadomości są wysyłane z tej skrzynki, natomiast odpowiedzi wchodzą na inny adres. W ustawieniach konta nie mam możliwości zmiany adresu na ten nowy - brak folderu z nazwą tej nowej skrzynki. Dodam, że tej nowej skrzynki nie widać wcale w okienku nawigacji, można natomiast zmienić adres przy wysyłaniu poczty i poczta wychodzi z niej prawidłowo.

Prośba o pomoc w prawidłowym sparametryzowaniu. 

Bożena_Dewiszek
  • Zapytał
  • @ Bożena_Dewiszek | 24.06.2014
    • 3
    • 0
    • 5

Odpowiedź (1)

  • 9

Witam serdecznie.

Pani Bożeno, ciekawe pytanie. Zastanawiam się, co może być przyczyną takiego zachowania. Może nowe konto pocztowe, które zostało dodane, nie jest widoczne, ponieważ jest ukryte na lewym panelu?

Z poważaniem.
Łukasz.

  • Odpowiedział
  • @ | 30.06.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII