Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 1
  • 2.5K

Mam plik, w którym mam dane ta temat 36 pracowników (oceny okresowe pracowników), tabelki są do siebie bardzo podobne, a różnią się jedynie zawartością, czy jest możliwość wydrukowania ich wszystkich jednocześnie?

B_Milewski
  • Zapytał
  • @ B_Milewski | 25.06.2013
    • 5
    • 0
    • 3

Odpowiedzi (2)

  • 7

Jeżeli struktura tabel w arkuszach jest podobna istnieje możliwość wydrukowania ich jednocześnie, aby to osiągnąć należy zaznaczyć te arkusze, które zawierają dane do jednoczesnego wydrukowania, aby zaznaczyć pierwszy arkusz wystarczy kliknąć na kartę arkusza a następnie przytrzymując przycisk Ctrl należy klikać na kolejne arkusze do wydrukowania:





Lub jeżeli arkuszy jest więcej, to można również zaznaczyć pierwszy z nich, a następnie trzymając klawisz Shift kliknąć na ostatni, który miałby być zaznaczony, spowoduje to zaznaczenie "Od do", jeżeli wśród zaznaczonych arkuszy znajdą się niepotrzebne, nożna je odznaczyć za pomocą klawisza Ctrl.





Po zaznaczeniu wielu arkuszy jednocześnie i ustawieniu opcji wydruku, można przystąpić do drukowania, co spowoduje wydrukowanie wielu arkuszy jednocześnie.

  • Odpowiedział
  • @ | 25.06.2013
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII
Komentarze
  • 7

Jeżeli chcemy drukować wszystkie arkusze skoroszytu, możemy w okienku drukowania i podglądu wydruku Excela 2010 wybrać ustawienie "Drukuj cały skoroszyt/Print Entire Workbook". Ta metoda jednak się nie sprawdzi, gdy chcemy drukować tylko kilka wybranych arkuszy. Wtedy trzeba je najpierw zaznaczyć (klikając w ich nazwy z wciśniętym klawiszem Shift - jeśli chcemy zaznaczyć zwartą grupe arkuszy, lub Ctrl - jeśli chcemy zaznaczyć tylko co któryś arkusz), a w opcjach drukowania wybrać: "Drukuj aktywne arkusze/Print Active Sheets".


  • Odpowiedział
  • @ | 08.07.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII