Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 1
  • 467

Odpowiedzi (2)

  • 4

Problem można rozwiązać na kilka sposobów. Jednym z nich jest wydłużenie czasu ważności hasła dla konta komputera. Innym użycie polecenie netdom reset z odpowiednimi parametrami, które pozwala na zresetowanie relacji zaufania między komputerem klienckim a domeną.

  • Odpowiedział
  • @ | 02.08.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

Witam,

spotykam się z tym problemem bardzo często. Często widzę rozwiązanie:
PowerShell
Reset-ComputerMachinePassword -Server [MyDomainController]
Ale w moim przypadku nie działa.
Jeśli daję polecenie
netdom.exe resetpwd /s:<server> /ud:<user> /pd:*,
nie można zresetować hasła komputera lokalnego.

Czy jest szansa, aby temu zaradzić? W moim przypadku ponowne dodawanie do domeny jest kłopotliwe.

 

Bogdan_Chlebowski_DCHK
  • Odpowiedział
  • @ Bogdan_Chlebowski_DCHK | 02.10.2014
    • 3
    • 4
    • 12