Zapytaj o termin
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie Techniki sprzedaży poziom zaawansowany dedykujemy handlowcom z doświadczeniem sprzedażowym, sprawnie poruszającym się po procesie sprzedaży - mającym już w swoim repertuarze zachowań handlowych takie umiejętności, jak: badanie i precyzowanie potrzeb klienta czy prezentowanie oferty językiem korzyści.
Celem projektu „Techniki sprzedaży,poziom zaawansowany” jest zapoznanie handlowca z nowymi narzędziami sprzedaży wspierającymi efektywność sprzedażową handlowca.
Celem szkolenia jest:
- Uświadomienie obszarów efektywność handlowca, które mają wpływ na realizację celów.
- Wsparcie w skutecznym zarządzaniu procesem sprzedaży.
- Dostarczenie narzędzi do prowadzenia efektywnej sprzedaży.
- Nauczenie stosowania zaawansowanych technik sprzedaży w kluczowych obszarach procesu sprzedażowego.
- Zapoznanie ze społecznymi aspektami budowania relacji z klientem.
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Zna swoje cztery klucze strategicznej sprzedaży i obszary decydujące o jego efektywności.
- Wie jak budować zaufanie klientów.
- Wie jak stosować zaawansowane techniki sprzedaży, aby zaciekawić klienta efektywną prezentacją oferty.
- Zna zasady storytellingu w prezentowaniu oferty sprzedażowej.
- Stosuje model PSR i świadomie posługuje się argumentacją w prezentacji sprzedażowej.
- Wie, kiedy i jakie techniki stosować, aby zwiększać sprzedaż z danej transakcji.
- Ma opracowane narzędzia cross- i up-sellingowe, gotowe do zastosowania w swojej sprzedaży.
- Stosuje wybrane techniki negocjacji w obronie ceny.
- Podejmuje działania zapobiegające pojawianiu się obiekcji cenowych.
- Rozpoznaje sygnały zakupu w transakcjach o dużej wartości.
- Stosuje sekwencję zamknięć finalizujących sprzedaż.
- Jest świadomy w jakim celu i jak stosować techniki dosprzedaży na etapie finalizacji transakcji.
Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Pomiar głębokości zmiany w postawach jest możliwy w miejscu pracy uczestników.
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
- Efektywność sprzedażowa handlowca
- Uświadomienie czterech kluczy sprzedaży strategicznej (specjalizacja, dyferencja, segmentacja, koncentracja).
- Wskazanie obszarów efektywności handlowca - zasada PARETO.
- Zweryfikowanie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzanie koszykiem klientów.
- Odpowiedzenie na pytanie: jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży.
- Uświadomienie znaczenia zasad wywierania wpływu społecznego dla efektywności handlowca w relacjach z klientem.
- Zaciekawienie klienta – techniki prezentacji oferty
- Wykorzystanie pytań sytuacyjnych, problemowych, implikacyjnych i naprowadzających w tworzeniu prezentacji oferty – trening.
- Prezentowanie korzyści w sprzedaży na dużą skalę.
- Poznanie zasad zastosowania techniki storytellingu w prezentowaniu oferty.
- Poznanie i zastosowanie modelu PSR (Problem —> Starania –> Rozwiązanie) w prezentacji sprzedażowej
- Poznanie i zastosowanie techniki argumentacji zgodnie z modelem Message House.
- Podnoszenie wartości sprzedaży z danej transakcji
- Uświadomienie możliwości podnoszenia wartości sprzedaży
- Poznanie i zastosowanie cross-selling i up-selling
- Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
- Targi cenowe – rzeczywista obiekcja czy negocjacje?
- Uświadomienie czym są obiekcje i zastrzeżenia cenowe.
- Poznanie i zastosowanie technik negocjacyjnych pomocnych w odpowiadaniu na obiekcje związane z ceną
- Wypracowanie sposobów na zapobieganie obiekcjom i zastrzeżeniom cenowym.
- Zamykanie sprzedaży o dużej wartości
- Doprecyzowanie czym są i jak rozpoznać sygnały zakupu w sprzedaży o wysokiej wartości.
- Poznanie sposób na zamykanie sprzedaży.
- Wypracowanie sekwencji zamknięć - trenowanie
- Odpowiedzenie na pytania: Jak wzbudzać zaangażowania klientów na etapie finalizacji sprzedaży?
- Uświadomienie po co i jak stosować techniki do sprzedaży na etapie finalizacji sprzedaży.
- Podsumowanie i plan wdrożenia nowej wiedzy
- Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu.
- Opracowanie strategii opanowywania nowych umiejętności.
- Uświadomienie czterech kluczy sprzedaży strategicznej (specjalizacja, dyferencja, segmentacja, koncentracja).
- Wskazanie obszarów efektywności handlowca - zasada PARETO.
- Zweryfikowanie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzanie koszykiem klientów.
- Odpowiedzenie na pytanie: jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży.
- Uświadomienie znaczenia zasad wywierania wpływu społecznego dla efektywności handlowca w relacjach z klientem.
- Wykorzystanie pytań sytuacyjnych, problemowych, implikacyjnych i naprowadzających w tworzeniu prezentacji oferty – trening.
- Prezentowanie korzyści w sprzedaży na dużą skalę.
- Poznanie zasad zastosowania techniki storytellingu w prezentowaniu oferty.
- Poznanie i zastosowanie modelu PSR (Problem —> Starania –> Rozwiązanie) w prezentacji sprzedażowej
- Poznanie i zastosowanie techniki argumentacji zgodnie z modelem Message House.
- Uświadomienie możliwości podnoszenia wartości sprzedaży
- Poznanie i zastosowanie cross-selling i up-selling
- Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
- Uświadomienie czym są obiekcje i zastrzeżenia cenowe.
- Poznanie i zastosowanie technik negocjacyjnych pomocnych w odpowiadaniu na obiekcje związane z ceną
- Wypracowanie sposobów na zapobieganie obiekcjom i zastrzeżeniom cenowym.
- Doprecyzowanie czym są i jak rozpoznać sygnały zakupu w sprzedaży o wysokiej wartości.
- Poznanie sposób na zamykanie sprzedaży.
- Wypracowanie sekwencji zamknięć - trenowanie
- Odpowiedzenie na pytania: Jak wzbudzać zaangażowania klientów na etapie finalizacji sprzedaży?
- Uświadomienie po co i jak stosować techniki do sprzedaży na etapie finalizacji sprzedaży.
- Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu.
- Opracowanie strategii opanowywania nowych umiejętności.