Pobierz kartę szkolenia

Techniki sprzedaży zaawansowane

kod szkolenia: HR-PS-TS / TechnSprzZ

Pakiety e-learning

Szkolenie Techniki sprzedaży poziom zaawansowany dedykujemy handlowcom z doświadczeniem sprzedażowym, sprawnie poruszającym się po procesie sprzedaży - mającym już w swoim repertuarze zachowań handlowych takie umiejętności, jak: badanie i precyzowanie potrzeb klienta czy prezentowanie oferty językiem korzyści.

Celem projektu „Techniki sprzedaży,poziom zaawansowany” jest zapoznanie handlowca z nowymi narzędziami sprzedaży wspierającymi efektywność sprzedażową handlowca.

Termin

tryb Distance Learning

poziom Średnio zaawansowany

czas trwania 2 dni |  12h|  25.07 26.07
1 500,00 PLN + 23% VAT (1 845,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
1 500,00 PLN
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.

Celem szkolenia jest:

  • Uświadomienie obszarów efektywność handlowca, które mają wpływ na realizację celów.
  • Wsparcie w skutecznym zarządzaniu procesem sprzedaży.
  • Dostarczenie narzędzi do prowadzenia efektywnej sprzedaży.
  • Nauczenie stosowania zaawansowanych technik sprzedaży w kluczowych obszarach procesu sprzedażowego.
  • Zapoznanie ze społecznymi aspektami budowania relacji z klientem.

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Zna swoje cztery klucze strategicznej sprzedaży i obszary decydujące o jego efektywności.
  • Wie jak budować zaufanie klientów.
  • Wie jak stosować zaawansowane techniki sprzedaży, aby zaciekawić klienta efektywną prezentacją oferty.
  • Zna zasady storytellingu w prezentowaniu oferty sprzedażowej.
  • Stosuje model PSR i świadomie posługuje się argumentacją w prezentacji sprzedażowej.
  • Wie, kiedy i jakie techniki stosować, aby zwiększać sprzedaż z danej transakcji.
  • Ma opracowane narzędzia cross- i up-sellingowe, gotowe do zastosowania w swojej sprzedaży.
  • Stosuje wybrane techniki negocjacji w obronie ceny.
  • Podejmuje działania zapobiegające pojawianiu się obiekcji cenowych.
  • Rozpoznaje sygnały zakupu w transakcjach o dużej wartości.
  • Stosuje sekwencję zamknięć finalizujących sprzedaż.
  • Jest świadomy w jakim celu i jak stosować techniki dosprzedaży na etapie finalizacji transakcji.

Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Pomiar głębokości zmiany w postawach jest możliwy w miejscu pracy uczestników.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: polski
  1. Efektywność sprzedażowa handlowca
    • Uświadomienie czterech kluczy sprzedaży strategicznej (specjalizacja, dyferencja, segmentacja, koncentracja).
    • Wskazanie obszarów efektywności handlowca – zasada PARETO.
    • Zweryfikowanie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzanie koszykiem klientów.
    • Odpowiedzenie na pytanie: jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży.
    • Uświadomienie znaczenia zasad wywierania wpływu społecznego dla efektywności handlowca w relacjach z klientem.
  2. Zaciekawienie klienta – techniki prezentacji oferty
    • Wykorzystanie pytań sytuacyjnych, problemowych, implikacyjnych i naprowadzających w tworzeniu prezentacji oferty – trening.
    • Prezentowanie korzyści w sprzedaży na dużą skalę.
    • Poznanie zasad zastosowania techniki storytellingu w prezentowaniu oferty.
    • Poznanie i zastosowanie modelu PSR (Problem —> Starania –> Rozwiązanie) w prezentacji sprzedażowej
    • Poznanie i zastosowanie techniki argumentacji zgodnie z modelem Message House.
  3. Podnoszenie wartości sprzedaży z danej transakcji
    • Uświadomienie możliwości podnoszenia wartości sprzedaży
    • Poznanie i zastosowanie cross-selling i up-selling
    • Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.
  4. Targi cenowe – rzeczywista obiekcja czy negocjacje?
    • Uświadomienie czym są obiekcje i zastrzeżenia cenowe.
    • Poznanie i zastosowanie technik negocjacyjnych pomocnych w odpowiadaniu na obiekcje związane z ceną
    • Wypracowanie sposobów na zapobieganie obiekcjom i zastrzeżeniom cenowym.
  5. Zamykanie sprzedaży o dużej wartości
    • Doprecyzowanie czym są i jak rozpoznać sygnały zakupu w sprzedaży o wysokiej wartości.
    • Poznanie sposób na zamykanie sprzedaży.
    • Wypracowanie sekwencji zamknięć – trenowanie
    • Odpowiedzenie na pytania: Jak wzbudzać zaangażowania klientów na etapie finalizacji sprzedaży?
    • Uświadomienie po co i jak stosować techniki do sprzedaży na etapie finalizacji sprzedaży.
  6. Podsumowanie i plan wdrożenia nowej wiedzy
    • Podsumowanie kluczowych elementów warsztatu.
    • Opracowanie strategii opanowywania nowych umiejętności.