Skuteczna komunikacja w internecie w oparciu o efektywne strategie marketingowe
kod szkolenia: HR-M / K_MARCzy marzysz o potężnych narzędziach, które w magiczny sposób poprawią Twoją komunikację online, umożliwiając Ci osiągnięcie spektakularnych sukcesów wizerunkowych i sprzedażowych? Jeśli pragniesz dostosować swoje przekazy do konkretnych grup docelowych i zapanować nad ich uwagą, to nie możesz przegapić naszego niezwykłego warsztatu! Dołącz do nas i odkryj tajniki skutecznej komunikacji online, zdobywając jednocześnie umiejętności, które przekształcą Twoje cele w rzeczywistość. Wprowadź mocną zmianę już teraz!
Szkolenie skierowane do:
- Pracowników zespołów marketingu, agencji reklamowych, którzy chcą rozwijać strategiczne umiejętności w prowadzeniu działań z zakresu digital marketingu
- Przedsiębiorców, freelancerów, którym zależy na dotarciu ze skutecznym przekazem i osiąganiu zamierzonych celów
- Szkolenie pozwoli rozpocząć prowadzenie przemyślanej i zaplanowanej komunikacji, która zapewni osiąganie założonych celów wizerunkowych i sprzedażowych w internecie
- Na szkoleniu uczestnik pozna praktyczne zastosowanie narzędzi do planowania efektywnej komunikacji
- Po warsztatach uczestnicy będę umieli przygotowywać spersonalizowane przekazy dzięki skonstruowaniu własnych person
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
- Szkolenie – język polski
- Materiały – język polski
1. Wprowadzenie do tematu skutecznej komunikacji w internecie
- Od czego warto rozpocząć skuteczną komunikację? Od odpowiedzi na podstawowe pytania – kto?, co?, do kogo?, po co?, gdzie?
- Ćwiczenie praktyczne – przygotowanie skróconego, indywidulanego opisu strategicznego
2. Kluczowe czynniki sukcesu:
- Wyróżnij się – teoria „fioletowej krowy”
- Bądź autentyczny
- Postaw na systematyczne i zaplanowane działania
- Najlepsze przykłady z rynku
3. Dotrzyj do persony – idealnego przedstawiciela grupy docelowej
- Po co tworzymy persony? Zakres teoretyczny pojęcia
- Best practices – jak to robią najlepsi
- Ćwiczenie praktyczne – przygotowanie moodboardu z indywidualnymi personami
4. Narzędzia do planowania skutecznej komunikacji w sieci
- SWOT
- Mapa podroży klienta
- Kanwa modelu biznesowego
5. Zakończenie szkolenia
- Podsumowanie i wnioski