Pobierz kartę szkolenia

Skuteczna komunikacja w internecie w oparciu o efektywne strategie marketingowe

kod szkolenia: HR-M / K_MAR

Czy marzysz o potężnych narzędziach, które w magiczny sposób poprawią Twoją komunikację online, umożliwiając Ci osiągnięcie spektakularnych sukcesów wizerunkowych i sprzedażowych? Jeśli pragniesz dostosować swoje przekazy do konkretnych grup docelowych i zapanować nad ich uwagą, to nie możesz przegapić naszego niezwykłego warsztatu! Dołącz do nas i odkryj tajniki skutecznej komunikacji online, zdobywając jednocześnie umiejętności, które przekształcą Twoje cele w rzeczywistość. Wprowadź mocną zmianę już teraz!

training assurance
W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym. W celu uzyskania informacji skontaktuj się z działem handlowym.
1 000,00 PLN 1 230,00 PLN brutto

Szkolenie skierowane do:

  • Pracowników zespołów marketingu, agencji reklamowych, którzy chcą rozwijać strategiczne umiejętności w prowadzeniu działań z zakresu digital marketingu
  • Przedsiębiorców, freelancerów, którym zależy na dotarciu ze skutecznym przekazem i osiąganiu zamierzonych celów
  • Szkolenie pozwoli rozpocząć prowadzenie przemyślanej i zaplanowanej komunikacji, która zapewni osiąganie założonych celów wizerunkowych i sprzedażowych w internecie
  • Na szkoleniu uczestnik pozna praktyczne zastosowanie narzędzi do planowania efektywnej komunikacji
  • Po warsztatach uczestnicy będę umieli przygotowywać spersonalizowane przekazy dzięki skonstruowaniu własnych person

Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.

  • Szkolenie – język polski
  • Materiały – język polski

1. Wprowadzenie do tematu skutecznej komunikacji w internecie

  • Od czego warto rozpocząć skuteczną komunikację? Od odpowiedzi na podstawowe pytania – kto?, co?, do kogo?, po co?, gdzie?
  • Ćwiczenie praktyczne – przygotowanie skróconego, indywidulanego opisu strategicznego

2. Kluczowe czynniki sukcesu:

  • Wyróżnij się – teoria „fioletowej krowy”
  • Bądź autentyczny
  • Postaw na systematyczne i zaplanowane działania
  • Najlepsze przykłady z rynku

3. Dotrzyj do persony – idealnego przedstawiciela grupy docelowej

  • Po co tworzymy persony? Zakres teoretyczny pojęcia
  • Best practices – jak to robią najlepsi
  • Ćwiczenie praktyczne – przygotowanie moodboardu z indywidualnymi personami

4. Narzędzia do planowania skutecznej komunikacji w sieci

  • SWOT
  • Mapa podroży klienta
  • Kanwa modelu biznesowego

5. Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie i wnioski