Szkolenie

Reklamacje – prawne i praktyczne ujęcie

Przeznaczenie szkolenia

Szkolenie skierowane do:

  • osób pracujących w działach reklamacji oraz tych, których obowiązkiem jest przyjmowanie, obsługa i rozpatrzenie reklamacji klientów,
  • pracowników przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż towarów/usług bezpośrednio na rzecz konsumentów i innych podmiotów - zarówno stacjonarnie, jak i na odległość (np. przez Internet, telefon),
  • pracowników recepcji i infolinii, mających do czynienia z przyjmowaniem reklamacji,
  • kierowników i managerów odpowiedzialnych za jakość produktów,
  • właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz wszystkich osób zainteresowanych powyższą tematyką.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Po szkoleniu uczestnicy powinni:

  • umiejętnie i efektywnie reagować w sytuacji konfliktowej z korzyścią dla Klienta i wizerunku firmy,
  • opanować mechanizmy reakcji w sytuacji reklamacyjnej (i ogólnie konfliktowej),
  • podnieść umiejętność asertywnego reagowania na sytuacje konfliktowe,
  • potrafić skutecznie udzielać odpowiedzi na zastrzeżenia Klienta,
  • skutecznie osiągać własne cele biznesowe podczas obsługi reklamacji.

Kod szkolenia

PFK RPN
Poziom Podstawowy
Training Assurance Gwarancja powtórzenia szkolenia
Kursy biznesowe - Altkom

Szkolenie obejmuje

  • 1 dzień pracy z trenerem (7h)
  • 20 wykładów wideo
  • 56 pytań i odpowiedzi
  • 30 pytań quizowych

Cena netto

700 PLN +23% VAT / 1 os.