Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-03 - 2024-06-03 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-03 - 2024-07-03 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-08-05 - 2024-08-05 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-04 - 2024-09-04 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
SharePoint
Platforma SharePoint jest najczęściej używana do obsługi pracy zespołowej lub w ramach projektu, gdy zachodzi potrzeba dzielenia się dokumentami i listami z innymi członkami zespołu lub partnerami i klientami. Nadaje się także w pełni do tworzenia portali firmowych w sieci intranetowe lub extranetowe, wzbogacona o odpowiednią treść może jak najbardziej służyć jako portal społecznościowy.
Szkolenie jest przeznaczone do osób dla których SharePoint stanie się narzędziem do wymiany informacji i danych w firmie. Czy to w postaci plików, newsletterów, czy też ich wypełniania w specjalnie do tego zaprojektowanych formularzach.
Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zasady pracy oraz logikę działania SharePointa w chmurze.
Uczestnicy szkolenia:
- Nauczą się jak pracować z dokumentami publikowanymi w SharePoint.
- Jak takie dokument tworzyć i edytować indywidulanie oraz grupowo.
- W jaki sposób wykorzystując SharePointa można łatwo zbudować narzędzia do zbierania informacji.
- Poznają podstawy SharePointa.
Dobra znajomość obsługi komputera, znajomość Microsoft Office oraz bezproblemowe posługiwanie się przeglądarką internetową.
Metody szkolenia:
Podczas szkolenia omawiane są możliwości wykorzystania aplikacji w pracach firmy. Po części teoretycznej następuje implementacja rozwiązań w środowisku laboratoryjnym. Na koniec każdego tematu omawiane jest w ramach „case study” wykorzystania w danej firmie.
- Szkolenie: polski
- Wstępne informacje o aplikacji Microsoft SharePoint
- Interfejs i nawigacja:
- Elementy wstążki dla:
- stron
- list,
- bibliotek.
- Menu kontekstowe elementów.
- Nawigacja:
- szybkie uruchamianie,
- górny pasek łączy.
- Ustawienia użytkownika
Nabyte umiejętności poruszania się po aplikacji SharePoint pozwolą na zaoszczędzenie czasu przy tworzeniu zawartości i ustawianiu różnorodnych opcji dla poszczególnych elementów platformy SharePoint.
- Witryny
- Tworzenie, usuwanie i ustawienia witryn,
- Motywy witryny
- Zmiana ikony i opisu witryny,
- Tworzenie i edycja stron:
- wstawianie elementów na stronę (tekstu, tabel, obrazów),
- wstawianie Web Partów.
- Dodawanie aplikacji SharePoint,
- Podstawowe informacje o nadawaniu uprawnień
Zrozumienie pojęć i przeznaczenia witryn, stron, aplikacji czy też składników web part, przerodzi się w odpowiednie zastosowanie ich podczas budowania obszaru dla pracowników przy wykorzystaniu aplikacji SharePoint.
- Listy - Współdzielenie informacji w intranecie
- Tworzenie i zarządzanie listą,
- Operacje na kolumnach, widokach
- Utworzenie:
- systemu newsów - Anonsy
- kalendarza
- kontaktów
- listy zadań
- tablicy dyskusyjnej – firmowe forum
- listy niestandardowej
Lista jest wygodną formą prezentowania informacji w formie kontaktów, kalendarzy, rekordów danych czy też wielu innych list niestandardowych, które pozwalają na szybki dostęp do informacji. Posługiwanie się tego typu aplikacjami pozwala na zbudowanie obszarów wymiany najważniejszych informacji w przedsiębiorstwie/organizacji. Moduł nauczy jak poprawnie wykorzystać tego typu elementy w firmowym portalu SharePoint.
- Biblioteki - Współdzielenie dokumentów
- Tworzenie i zarządzanie biblioteką,
- Operacje na kolumnach, widokach,
- Przekazywanie plików do biblioteki,
- Publikowanie dokumentów Microsoft Word, Microsoft Excel, MS PowerPoint i innych plików,
- Wersjonowanie (historia zmian),
- Wyewidencjonowywanie i zaewidencjonowywanie plików,
- Utworzenie bibliotek:
- dokumentów,
- obrazów – galeria,
Podczas kreowania dokumentów firmowych czy też pracy nad już istniejącymi, poznane podczas tego modułu opcje i ustawienia Bibliotek, pozwolą na optymalne i bezproblemowe współpracowanie osób nad ich zawartością.
- Kolumny i widoki:
- Dodawanie kolumn istniejących,
- Tworzenie widoku i zastosowanie w liście/bibliotece:
- wyświetlanie kolumn w danym widoku,
- sortowanie zawartości,
- filtrowanie elementów.
- Wyszukiwanie informacji
Wyszukiwanie informacji, filtrowanie czy też sortowanie oraz zastosowanie odpowiednich widoków podczas pracy z platformą, zaowocuje szybszym dostępem do interesujących danego użytkownika informacji.
- Integracja:
- Microsoft Outlook jako aplikacja współpracująca z SharePoint,
- Eksport danych do skoroszytu Microsoft Excel.
Praca z SharePoint może być jeszcze szybsza przy zastosowaniu możliwości klienta poczty Microsoft Outlook, a dzielenie się informacjami w formie eksportu danych z kolumn SharePoint pozwoli na dalsze wykorzystanie tych informacji w różnorodnych raportach czy też procesach.
- Elementy wstążki dla:
- stron
- list,
- bibliotek.
- Menu kontekstowe elementów.
- Nawigacja:
- szybkie uruchamianie,
- górny pasek łączy.
- Ustawienia użytkownika
- Tworzenie, usuwanie i ustawienia witryn,
- Motywy witryny
- Zmiana ikony i opisu witryny,
- Tworzenie i edycja stron:
- wstawianie elementów na stronę (tekstu, tabel, obrazów),
- wstawianie Web Partów.
- Dodawanie aplikacji SharePoint,
- Podstawowe informacje o nadawaniu uprawnień
Zrozumienie pojęć i przeznaczenia witryn, stron, aplikacji czy też składników web part, przerodzi się w odpowiednie zastosowanie ich podczas budowania obszaru dla pracowników przy wykorzystaniu aplikacji SharePoint.
- Tworzenie i zarządzanie listą,
- Operacje na kolumnach, widokach
- Utworzenie:
- systemu newsów - Anonsy
- kalendarza
- kontaktów
- listy zadań
- tablicy dyskusyjnej – firmowe forum
- listy niestandardowej
Lista jest wygodną formą prezentowania informacji w formie kontaktów, kalendarzy, rekordów danych czy też wielu innych list niestandardowych, które pozwalają na szybki dostęp do informacji. Posługiwanie się tego typu aplikacjami pozwala na zbudowanie obszarów wymiany najważniejszych informacji w przedsiębiorstwie/organizacji. Moduł nauczy jak poprawnie wykorzystać tego typu elementy w firmowym portalu SharePoint.
- Tworzenie i zarządzanie biblioteką,
- Operacje na kolumnach, widokach,
- Przekazywanie plików do biblioteki,
- Publikowanie dokumentów Microsoft Word, Microsoft Excel, MS PowerPoint i innych plików,
- Wersjonowanie (historia zmian),
- Wyewidencjonowywanie i zaewidencjonowywanie plików,
- Utworzenie bibliotek:
- dokumentów,
- obrazów – galeria,
Podczas kreowania dokumentów firmowych czy też pracy nad już istniejącymi, poznane podczas tego modułu opcje i ustawienia Bibliotek, pozwolą na optymalne i bezproblemowe współpracowanie osób nad ich zawartością.
- Dodawanie kolumn istniejących,
- Tworzenie widoku i zastosowanie w liście/bibliotece:
- wyświetlanie kolumn w danym widoku,
- sortowanie zawartości,
- filtrowanie elementów.
Wyszukiwanie informacji, filtrowanie czy też sortowanie oraz zastosowanie odpowiednich widoków podczas pracy z platformą, zaowocuje szybszym dostępem do interesujących danego użytkownika informacji.
- Microsoft Outlook jako aplikacja współpracująca z SharePoint,
- Eksport danych do skoroszytu Microsoft Excel.
Praca z SharePoint może być jeszcze szybsza przy zastosowaniu możliwości klienta poczty Microsoft Outlook, a dzielenie się informacjami w formie eksportu danych z kolumn SharePoint pozwoli na dalsze wykorzystanie tych informacji w różnorodnych raportach czy też procesach.
Cena promocyjna od:
Basic
Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: PL AA 2d
Kod szkolenia: PL AA 2d