Szkolenie

ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

Przeznaczenie szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT, planujących doskonalenie wewnętrznych procesów, w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3 / 2011 oraz osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać potwierdzające je międzynarodowy certyfikat "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® V3).

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

  • Poznanie pojęć, wybranych modeli oraz koncepcji stosowanych w ITIL® V3 / 2011. 
  • Poznanie cyklu życia usługi, wszystkich procesów biblioteki ITIL® V3 / 2011, oraz wybranych funkcji. 
  • Przygotowanie do egzaminu "Foundation Certificate In ITService Management" (ITIL® V3).

Uwaga: Szkolenie może być prowadzone w języku polskim lub angielskim, w zależności od zamówienia. Dotyczy to także materiałów i prezentacji dla uczestników oraz języka w jakim będzie prowadzony egzamin.

Autoryzowany podręcznik nie wchodzi w skład materiałów standardowych, można go dokupić wyłącznie w angielskiej wersji językowej.

Egzamin przeprowadzany jest w ostatnim dniu zajęć.

Kod szkolenia

ZP-ITIL-FX
Poziom Podstawowy
Training Assurance Gwarancja powtórzenia szkolenia
Kursy biznesowe - APMG ITIL

Szkolenie obejmuje

  • 3 dni pracy z trenerem (21h)
  • 10 wykładów wideo
  • 114 pytań i odpowiedzi
  • 30 pytań quizowych

Cena promocyjna od

1 900 PLN Cena katalogowa netto 2350 PLN +23% VAT / 1 os.
MAPA KOMPETENCJI