Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się planowaniem i delegowaniem zadań w biurze, użytkowników aplikacji MS Outlook.
Słuchacze poznają mechanizmy pracy grupowej w MS Outlook. Nauczą się zarządzania zadaniami do wykonania, zadaniami kalendarzowymi oraz raportowania ich wykonania. Będą wiedzieli jak bezpiecznie korzystać z możliwości współdzielenia kont pocztowych, kalendarza oraz kontaktów.
Podstawowa znajomość systemu Windows XP/vista/windows 7, znajomość zagadnień omawianych na szkoleniu OU01.
- Szkolenie: polski
- Zaawansowane opcje Microsoft Outlook:
- Zarządzanie kontem e-mail (modyfikacja, dodawanie i konfiguracja wielu kont e-mail)
- Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości
- Źródła danych RSS
- Tryb offline i synchronizacja folderów
- Odwołanie wiadomości
- Odzyskaj usunięte elementy – co zrobić jak skasujemy wiadomość
- Asystent podczas nieobecności – Odpowiedzi automatyczne (poza biurem)
- Konfiguracja i ustawienia asystenta
- Dodatkowe reguły w asystencie
- Konfiguracja wiadomości
- Żądania potwierdzeń
- Nie dostarczaj przed
- Nie dostarczaj po
- Przyciski głosowania
- Kieruj odpowiedzi do
- Organizowanie wiadomości
- automatyczna segregacja za pomocą reguł
- Tworzenie złożonych reguł
- Aktywacja i dezaktywacja reguł
- Uruchamiania ręcznie reguł
- automatyczna segregacja za pomocą reguł
-
- Wykorzystanie narzędzia Szybkie kroki
- Kontakty: zbieranie, organizowanie i zarządzanie
- Zorganizowanie kontaktów w grupy przy użyciu folderów, widoków, kategorii
- Wysyłanie wiadomości i zaproszeń na spotkania dla grup kontaktów
- Wykorzystywanie kontaktów Outlook w innych programach
- Eksport i import kontaktów
- Zadania
- Przydzielanie zadań
- Śledzenie postępu prac nad przydzielonymi zadaniami
- Organizowanie spotkań firmowych przy użyciu Kalendarza
- Personalizacja Kalendarza: godziny pracy, dni wolne, strefy czasowe i inne
- Organizowanie spotkań:
- dobieranie terminu spotkania,
- wysyłanie zaproszeń,
- monitorowanie odpowiedzi,
- przenoszenie i anulowanie spotkań
- kto bierze udział w spotkaniu – śledzenie przez organizatora i uczestników
- Korzystanie z kilku kalendarzy
- Personalizacja Outlooka
- Tworzenie nowych szablonów wiadomości
- Dostosowanie widoków do własnych potrzeb
- Zmiana ustawień klienta poczty
- Udostępnianie zasobów Poczty
- Czym się różni pełnomocnictwo od uprawnień
- Udostępnienie poczty współpracownikom
- Współdzielenie się kontaktami z współpracownikami
- Udostępnianie kalendarzy i zadań
- Wykorzystanie uprawnień do zarządzania dostępem
- Wymiana informacji w firmie – foldery publiczne ( opcjonalnie)
- Ogłoszenia wydarzeń firmowych
- Kalendarz firmowy
- Najważniejsze kontakty firmowe
- Grupy dyskusyjne
- Formularze (opcjonalnie)
- Tworzenie i wykorzystanie własnych formularzy
- Poczta zdalna (opcjonalnie)
- Tworzenie Grupy (nie grupy kontaktów) do organizacji komunikacji wewnątrz zespołów (opcjonalnie)