Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
kod szkolenia: MB-910 / PL DL 1dKurs MB-910 wprowadza uczestników w podstawowe koncepcje i funkcje udostępniane przez aplikacje Dynamics 365 zapewniając uczestnikom przegląd jej możliwości.
Szkolenie Dynamics 365 Fundamentals (CRM) jest przeznaczony dla wszystkich osób zainteresowanych poznaniem aplikacji angażujących klientów.
Ukończenie szkolenia Dynamics 365 Fundamentals zapewni uczestnikom solidne podstawy w zakresie koncepcji zaangażowania klientów i funkcjonalności aplikacji Dynamics 365. Ta wiedza pozwoli im skutecznie wykorzystywać te aplikacje do zwiększania zaangażowania klientów i usprawniania operacji biznesowych. Co więcej, ten kurs jest przeznaczony dla osób bez wcześniejszego doświadczenia z Dynamics 365, dzięki czemu jest dostępny dla szerokiego grona osób zainteresowanych poznaniem aplikacji Dynamics 365
Po kursie MB-910 można przystąpić do certyfikowanego egzaminu Microsoft.Szczegóły na: https://learn.microsoft.com/en-us/certifications/exams/mb-910/
Kursanci nie muszą mieć żadnego doświadczenia z Dynamics 365 przed przystąpieniem do tego kursu; jednak powinni mieć podstawową wiedzę na temat zasad zaangażowania klientów i operacji biznesowych. Dodatkowo zakładany jest podstawowy poziom znajomości technologii komputerowej, chmury obliczeniowej oraz Internetu.
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
* podręcznik w formie elektronicznej dostępny na platformie:
https://learn.microsoft.com/pl-pl/training/
* dostęp do portalu słuchacza Altkom Akademii
Metoda szkolenia:
wyjaśnienia koncepcji technicznych,
demonstracje
-
Odkrywanie podstawowych możliwości aplikacji zarządzania klientami Dynamics 365.
-
Opisanie podstaw aplikacji Dynamics 365 do zarządzania klientami.
-
Opisanie wspólnych działań i opcji integracji w aplikacjach do zarządzania klientami Dynamics 365.
-
-
Odkrywanie podstaw Dynamics 365 Marketing.
-
Odkrywanie Dynamics 365 Marketing.
-
Opisanie aplikacji Dynamics 365 Marketing.
-
-
Odkrywanie podstaw Dynamics 365 Sales.
-
Odkrywanie Dynamics 365 Sales.
-
Opisanie możliwości i powiązanych aplikacji Dynamics 365 Sales.
-
-
Odkrywanie podstaw Dynamics 365 Customer Service.
-
Odkrywanie aplikacji Dynamics 365 Customer Service.
-
Opisanie możliwości i powiązanych aplikacji Dynamics 365 Customer Service.
-
-
Odkrywanie podstaw Dynamics 365 Field Service.
-
Odkrywanie aplikacji Dynamics 365 Field Service.
-
Opisanie możliwości planowania i powiązanych aplikacji
-