Employee Experience Platform Specialist
kod szkolenia: MS-080 / PL DL 1dDocelowa grupa odbiorców:
- Menadżerowie
- Kierownicy
- Specjaliści ds. rozwoju pracowników
Wywiad: 15 minut z ekspertem z tematyki bezpieczeństwa usług chmurowych Microsoft 365:
Szkolenie skierowane do:
- Liderów zespołów
- Koordynatorów współpracy
- Profesjonalistów HR
Na tym kursie dowiesz się, jak pokierować ludźmi, aby stworzyć optymalne środowisko ich współpracy. Szkolenie ma na celu rozwój empatycznego przywództwa i zmianę sposobu, w jaki pracownicy myślą o swojej pracy. Dodatkowo pozwala na podniesienie poziomu ich produktywności poprzez rozwiązania doskonalenia środowiska pracy. Kurs wskaże także kroki i rozwiązania, dzięki którym nastąpi zwiększenie efektywności szkoleń i rozwoju pracowników.
Odbiorcami kursu będą wszyscy, którzy pragną podnieść jakość doświadczenia pracowniczego w przedsiębiorstwie, poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań dostępnych w chmurze M365.
Uzyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie oceny, planowania, opracowywania strategii współpracy, projektowania i zarządzania cyfrowymi środowiskami pracowników, korzystając z rozwiązań Microsoft Viva, Microsoft Teams, SharePoint i Power Platform.
W tym zapoznanie się z:
Wdrożeniem i konfiguracją doświadczeń pracowników związanych z współpracą między zespołami ludzi.
Oceną i planowaniem rozwoju kariery i umiejętności pracowników.
Planowaniem i zarządzaniem tematyką dobrego samopoczucia pracowników i utrzymania pracowników.
Konfiguracją zdobywania wiedzy i doświadczeń pracowników.
- Podstawowa wiedza na temat technologii Microsoft, w tym Microsoft 365, Teams i SharePoint.
- Wiedza na temat funkcji i możliwości Microsoft Viva.
- Doświadczenie w jednej lub kilku z następujących dyscyplin: zasoby ludzkie, rozwój ludzi, zarządzanie zmianami, technologie informacyjne lub rozwój kultury.
- Umiejętność korzystania z materiałów anglojęzycznych
- Szkolenie: polski
- Materiały: angielski
Metoda szkolenia:
- teoria
- dema
- wspólne projekty
- laboratoria indywidualne
określić ilość teorii do praktyki
- 70% teoria
- 30% praktyka
- Projektowanie cyfrowych doświadczeń pracowników
- Czym jest platforma doświadczeń pracowniczych (EXP)?
- Pozyskanie przywództwa
- W jaki sposób rozwiązania Viva poprawiają doświadczenia i odczucia pracowników?
- Wprowadzenie do pakietu Microsoft Viva
- Rozpoczynanie pracy z Microsoft Viva
- Funkcje aplikacji w pakiecie Microsoft Viva i ich potencjał
- Wprowadzenie do Viva Connections
- Scenariusze użycia Viva Connections
- Zarządzania zaangażowaniem pracowników
- Planowanie Viva Connections
- Identyfikowanie kluczowych interesariuszy związanych z wdrożeniem Viva Connections
- Planowanie pulpitu nawigacyjnego, kanału informacji i zasobów
- Planowanie wdrożenia i skalowanie rozwiązania
- Projektowanie doświadczeń związanych z umiejętnościami i rozwojem dzięki Viva Learning
- Ocena istniejących doświadczeń edukacyjnych w organizacji
- Koordynowanie wdrażania Viva Learning
- Strategia wdrażania Viva Learning
- Projekt – Tworzenie zestawu treści w Viva Learning
- Dodanie Administratora i Menedżera wiedzy
- Konfiguracja źródeł treści edukacyjnych
- Dodanie SharePoint jako źródła treści
- Zarządzanie treściami edukacyjnymi w programie SharePoint
- Utworzenie zestawu polecanych treści
- Projektowanie doświadczeń związanych z produktywnością i dobrym samopoczuciem dzięki Viva Insights
- Ocena istniejących rozwiązań w zakresie produktywności i dobrego samopoczucia pracowników
- Koordynacja instalacji i konfiguracji Viva Insights
- Najlepsze praktyki w zakresie planowania komunikacji
- Wprowadzenie do Viva Glint
- Zarządzanie zaangażowaniem przy pomocy Viva Glint
- Korzyści wynikające ze stosowania Viva Glint
- Wykorzystanie przyzwyczajeń jako kluczowych elementów w transformacji produktywności dialogu
- Podstawowe elementy OKR dzięki Viva Goals
- Definicja OKR
- Kluczowe komponenty OKR
- Rola lidera OKR
- Główne obowiązki lidera OKR
- Ramy czasowe i etapy wdrożenia OKR