TERMIN
Zapytaj o termin
Zapytaj o termin
TRYB SZKOLENIA
Zapytaj o tryb szkolenia
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
![]() |
|
|
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia | ![]() |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie / Komunikacja i Współpraca...
Komunikacja i wykorzystanie informacji - efektywna komunikacja
Komunikacja i wykorzystanie informacji - efektywna komunikacja
Cel projektu szkoleniowego
- Wyposażenie w aktualną wiedzę z zakresu komunikacji międzyludzkiej i budowania relacji.
- Wyposażenie w metody zwiększające poziom świadomości i kontroli nad tym, jak się komunikujemy.
- Nauka metod, technik wspierających osiąganie większych niż dotychczas pozytywnych efektów w kontaktach z ludźmi.
- Nauka metod pomagających zmniejszyć liczbę nieporozumień w relacjach zawodowych i osobistych.
- Zapoznanie i nauka stosowania skutecznych strategii i metod pomagających budować dobre relacje z ludźmi.
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów, liderów.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Rozumie różnice w sposobach komunikacji z ludzi.
- Potrafi budować dobre relacje w swoim zespole, otoczeniu biznesowym.
- Potrafi identyfikować punkty konfliktogenne w relacjach z nimi.
- Potrafi konstruktywnie korzystać z różnorodności w celu zwiększenia osiągnięć.
- Wie, jak zapobiegać konfliktom wynikającym z barier w komunikacji.
- Potrafi eliminować bariery komunikacyjne.
- Wie, jak tworzyć atmosferę dobrych relacji w zespole.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu zarządzania.
Język szkolenia
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
AGENDA SZKOLENIA
- Komunikacja jako narzędzie budowania relacji
- Jak ludzie się komunikują?
- Skąd nieporozumienia w komunikacji?
- Rozmowa konfliktogenna – jak jej unikać
- Podstawowe narzędzia dobrej komunikacji
- Różnorodność stylów komunikacji
- Wprowadzenie do typów preferencji wg systemu dobranego do potrzeb uczestników.
- Wyznaczanie granic
- Asertywność jako rodzaj postawy
- Jak przejawia się asertywność
- Zachowania uległe, dominujące i manipulacyjne a zachowania asertywne
- Prawa asertywności
- Komunikaty asertywne
- Metody wspierające komunikację asertywną
- Korzyści i możliwe zagrożenia wynikające z postaw i komunikatów asertywnych w relacjach z ludźmi
- Siła pytań w komunikacji
- Struktura głęboka, a struktura powierzchniowa wypowiedzi
- Rodzaje pytań i ich zastosowanie w praktyce biznesowej
- Strategie zadawania pytań
- Sytuacje konfliktowe w relacjach
- Najczęstsze przyczyny konfliktów
- Fazy i rodzaje konfliktów
- Strategie reakcji na konflikt
- Metody rozwiązywania konfliktów i dochodzenia do konsensusu
- Komunikacja na szóstkę
- Model 4W – cztery wymiary analizy wypowiedzi
- Wrażliwość różnych ludzi na poszczególne wymiary (4 typy ucha)
- Pełne komunikaty (Fakty-Ustosunkowanie się-Potrzeby)
- Porozumienie bez przemocy (język w komunikacji NVC)
- Metody pomagające uszczegółowić niepełną wypowiedź rozmówcy (np. MKI – metoda kontroli interpretacji)
- Ćwiczenia podsumowujące
- Podsumowanie całości warsztatu
- Ćwiczenia na wybranych realnych przypadkach zastosowania poznanych metod
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian.
- Jak ludzie się komunikują?
- Skąd nieporozumienia w komunikacji?
- Rozmowa konfliktogenna – jak jej unikać
- Podstawowe narzędzia dobrej komunikacji
- Wprowadzenie do typów preferencji wg systemu dobranego do potrzeb uczestników.
- Asertywność jako rodzaj postawy
- Jak przejawia się asertywność
- Zachowania uległe, dominujące i manipulacyjne a zachowania asertywne
- Prawa asertywności
- Komunikaty asertywne
- Metody wspierające komunikację asertywną
- Korzyści i możliwe zagrożenia wynikające z postaw i komunikatów asertywnych w relacjach z ludźmi
- Struktura głęboka, a struktura powierzchniowa wypowiedzi
- Rodzaje pytań i ich zastosowanie w praktyce biznesowej
- Strategie zadawania pytań
- Najczęstsze przyczyny konfliktów
- Fazy i rodzaje konfliktów
- Strategie reakcji na konflikt
- Metody rozwiązywania konfliktów i dochodzenia do konsensusu
- Model 4W – cztery wymiary analizy wypowiedzi
- Wrażliwość różnych ludzi na poszczególne wymiary (4 typy ucha)
- Pełne komunikaty (Fakty-Ustosunkowanie się-Potrzeby)
- Porozumienie bez przemocy (język w komunikacji NVC)
- Metody pomagające uszczegółowić niepełną wypowiedź rozmówcy (np. MKI – metoda kontroli interpretacji)
- Podsumowanie całości warsztatu
- Ćwiczenia na wybranych realnych przypadkach zastosowania poznanych metod
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian.
Kod szkolenia
HR-PKI / KiWIEK_2D
Pobierz PDF


FORMULARZ KONTAKTOWY
Komunikacja i wykorzystanie informacji - efektywna komunikacja
(HR-PKI
/ KiWIEK_2D)
Cena netto
1300.00 PLN
+ vat (1599 PLN
brutto
)
1. os.
Czas trwania:
2
dni (ilość godzin:
14)
Zadaj pytanie o szkolenie
Poziom
Basic
Basic
Polecane szkolenia
}else{ ?>
Skuteczność menadżerska - Radzenie sobie ze stresem
Kod szkolenia: RSZS_2D
Kod szkolenia: RSZS_2D
Skuteczność menadżerska - Rozwiązywanie konfliktów
Kod szkolenia: RK_2D
Kod szkolenia: RK_2D
Skuteczność menadżerska - Zarządzanie zespołem
Kod szkolenia: ZS_2D
Kod szkolenia: ZS_2D
Przywództwo - inspirowanie i budowanie zaangażowania
Kod szkolenia: IiBZ_2D
Kod szkolenia: IiBZ_2D
Skuteczność menadżerska - Podejmowanie decyzji
Kod szkolenia: PD_2D
Kod szkolenia: PD_2D
Przywództwo - wywieranie wpływu
Kod szkolenia: WW_2D
Kod szkolenia: WW_2D