Designing and Implementing a Microsoft Azure AI Solution
kod szkolenia: AI-102 / PL DL 4dSzkolenie skierowane jest do programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje wykorzystujące sztuczna inteligencje, wykorzystujące usługi Azure tj. Azure Cognitive Services, Azure Cognitive Search, Microsoft Bot Framework
Szkolenie jest też skierowane do inżynierów oprogramowania zajmujących się budowaniem, zarzadzaniem i wdrażaniem rozwiązań sztucznej inteligencji, które wykorzystują usługi Azure w zakresie AI.
Wiedza oraz umiejętności praktyczne związane z wykorzystaniem w tworzonych aplikacjach usług sztucznej inteligencji z platformy Azure
Dodatkowo uczestnicy będą potrafili wykorzystać wiedze do budowania rozwiązań sztucznej inteligencji wykorzystujących mechanizmy wizji komputerowej, analizy języka, eksploracji wiedzy, inteligentnego wyszukiwania i konwersacyjnych rozwiązań oparty o Boty na platformie Azure
Egzamin w formie on-line. Zapis na stronie https://home.pearsonvue.com/Clients/Microsoft.aspx
Znajomość platformy Microsoft Azure i umiejętność poruszania się po portalu Azure
Znajomość języka C# lub Python.
Umiejętność korzystanie z REST API i JSON
Umiejętność korzystania z anglojęzycznych materiałów
-
Szkolenie: polski
-
Materiały: angielski
* podręcznik w formie elektronicznej dostępny na platformie:
-
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji na platformie Azure
-
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
-
Sztuczna inteligencja na platformie Azure
-
-
Tworzenie aplikacji AI z usługami poznawczymi
-
Wprowadzenie do usług Cognitive Services
-
Korzystanie z Cognitive Services w aplikacjach biznesowych
-
Zarządzanie zebezpieczeniami
-
Monitorowanie usług poznawczych
-
-
Wprowadzenie do przetwarzania języka naturalnego
-
Analiza tekstu
-
Tłumaczenie tekstu
-
-
Tworzenie aplikacji obsługujących mowę
-
Rozpoznawanie i synteza mowy
-
Tłumaczenie wypowiedzi
-
-
Tworzenie rozwiązań rozumiejących język
-
Tworzenie aplikacji rozumiejącej język
-
Publikowanie i używanie aplikacji
-
Używanie aplikacji rozumiejących mowę z syntezatorem
-
-
Budowanie rozwiązań QnA
-
Tworzenie bazy wiedzy QnA
-
Publikowanie i używanie bazy wiedzy QnA
-
-
Konwersacyjna AI i usługi Azure Bot
-
Podstawy botów
-
Wdrażanie bota konwersacyjnego
-
-
Podstawy usługi Computer Vision
-
Analiza obrazów
-
Analiza fimów
-
-
Opracowywanie niestandardowych rozwiązań wizyjnych
-
Klasyfikacja obrazów
-
Wykrywanie obiektów
-
-
Wykrywanie, analiza i rozpoznawanie twarzy
-
Wykrywanie twarzy za pomocą usługi Computer Vision
-
Korzystanie z Face Service
-
-
Odczytywanie tekstów na obrazach i dokumentach
-
Odczytywanie tekstów za pomocą usługi Computer Vision
-
Wyciąganie informacji z formularzy za pomocą usługi Form Recognizer
-
-
Tworzenie rozwiązań zdobywania wiedzy
-
Implementowanie inteligentnych rozwiązań wyszukiwania
-
Rozwijanie niestandardowych umiejętności pozyskiwania wiedzy
-
Tworzenie magazynu wiedzy
-