Pobierz kartę szkolenia

Certified Agile Service Manager (CASM) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-CASM-DOI / PL DL 2d

 

Certified Agile Service Manager jest efektywnym odpowiednikiem programistycznego Scrum Mastera. Scrum Masterzy i Agile Service Managerowie mogą razem zaszczepić zwinne myślenie w całej organizacji IT jako podstawę kultury DevOps. Zastosowanie DevOps i zwinnej kultury zwiększa wartość organizacji oraz zapewnia lepszą wydajność biznesową w dynamicznym, niepewnym świecie. Organizacje w pełni korzystające z DevOps i zwinnych praktyk odnotowują znaczący wzrost przychodów i zysków oraz rozwijają swoje biznesy szybciej niż ich konkurencja, która nie stosuje praktyk Agile Service Management.

CEL PROJEKTU SZKOLENIOWEGO

 

Szkolenie stanowi wprowadzenie do zwinnego zarządzania usługami, zastosowania i integracji zwinnego myślenia w procesach zarządzania usługami. Zwinne myślenie poprawia skuteczność i wydajność IT oraz umożliwia dalsze dostarczanie wartości w obliczu zmieniających się wymagań.

  • Szkolenie korzysta z bogactwa wiedzy i praktyk Agile oraz ITSM, aby wspierać kompleksowe, zwinne zarządzanie usługami poprzez skalowanie do „właściwej ilości” procesów, co prowadzi do poprawy przepływu pracy i czasu, do uzyskania korzyści.
  • Agile Service Management pomaga działowi IT szybciej spełniać wymagania klientów, usprawniać współpracę między programistami i administratorami, przezwyciężać ograniczenia w przepływach pracy procesów poprzez przyjęcie iteracyjnego podejścia do inżynierii procesów, które poprawi efektywność zespołów zajmujących się doskonaleniem procesów.
training assurance
Termin
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  12.11 13.11
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 200,00 PLN
tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  11.12 12.12
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 200,00 PLN
3 200,00 PLN 3 936,00 PLN brutto

Docelową grupą odbiorców szkolenia Certified Agile Service Manager (CASM) są:

  • Właściciele praktyk i projektanci procesów
  • Programiści zainteresowani usprawnieniem procesów
  • Menedżerowie, którzy chcą połączyć wiele praktyk w środowisku DevOps
  • Pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za inżynierię lub doskonalenie procesów
  • Konsultanci prowadzący swoich klientów przez doskonalenie procesów i inicjatywy DevOps
  • Każda osoba odpowiedzialna za:
    • Zarządzanie wymaganiami procesowymi
    • Zapewnienie efektywności i wydajności procesów
    • Maksymalizację wartości procesów

Korzyści dla uczestnika:

  • Zdobycie umiejętności zwinnego reagowania na zmieniające się wymagania biznesowe
  • Umiejętność szybszej implementacji
  • Ulepszenie przepływu pracy
  • Skrócenie i wzmocnienie pętli sprzężenia zwrotnego
  • Po zdaniu egzaminu otrzymanie certyfikatu Certified Agile Service Manager. Certyfikat wydawany jest na okres trzech lat od daty zaliczenia egzaminu.

Korzyści dla organizacji:

  • Krótszy czas wprowadzenia produktu na rynek
  • Wyższa jakość produktu
  • Redukcja ryzyka
  • Szybszy zwrot z inwestycji
  • Większe zadowolenie klientów

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamery pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

Egzamin Certified Agile Service Manager (CASM)

  • Egzamin w formie online
  • Czas trwania egzaminu 60 minut
  • Test jednokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40 (65%)
  • Możliwość korzystania z akredytowanych materiałów (Open book)

Zalecana jest podstawowa znajomość procesów ITSM i Scrum.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Dostęp do platformy z akredytowanymi materiałami szkoleniowymi
  • Voucher na egzamin online Certified Agile Service Manager

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)
  1. Moduł 1: Dlaczego warto stosować Agile Service Management?
    • Wyzwania dzisiaj
    • Czym jest zarządzanie usługami IT?
    • Czym jest Agile?
    • Manifest i zasady Agile
    • Czego potrzeba, aby działać zwinnie?
  2. Moduł 2: Zwinne zarządzanie usługami
    • Czym jest zwinne zarządzanie usługami?
    • Cele, zadania i korzyści zwinnego zarządzania usługami
    • Dwa aspekty
      • Zwinna Inżynieria Procesów
      • Zwinne doskonalenie procesów
  3. Moduł 3: Wytyczne dotyczące wykorzystania
    • DevOps
    • ITIL
    • Site Reliability Engineering
    • Lean
    • Scrum
  4. Moduł 4: Role w zwinnym zarządzaniu usługami
    • Związek z rolami w Scrum
    • Agile Practice Owner
    • Agile Service Management Team
    • Agile Service Manager
  5. Moduł 5: Zwinna inżynieria procesów
    • Zwinne procesy
    • Jak procesy dostarczają wartość
    • Inżynieria procesów – Waterfall a Agile
    • Związek ze zdarzeniami i artefaktami Scruma
    • Minimalny wykonalny proces – Minimum Viable Process
    • Architektury mikroprocesowe
    • Architektura zarządzania usługami
  6. Moduł 6: Artefakty zwinnego zarządzania usługami
    • Backlog praktyk
    • Backlog Sprintu
    • Przyrost
  7. Moduł 7: Zdarzenia związane ze zwinnym zarządzaniem usługami
    • Planowanie
    • Sprint
    • Planowanie Sprintu
    • Process Standups
    • Przegląd Sprintu
    • Retrospektywa Sprintu
  8. Moduł 8: Zwinne doskonalenie procesów
    • Dlaczego doskonalenie procesów jest ważne
    • Cele doskonalenia procesu
    • Przeglądy udoskonaleń procesów
    • Ciągłe doskonalenie
    • Automatyzacja