Pobierz kartę szkolenia

Certified Agile Service Manager (CASM) - akredytowane szkolenie z egzaminem

kod szkolenia: ZP-CASM-DOI / PL DL 2d

Pakiety e-learning

 

Certified Agile Service Manager jest efektywnym odpowiednikiem programistycznego Scrum Mastera. Scrum Masterzy i Agile Service Managerowie mogą razem zaszczepić zwinne myślenie w całej organizacji IT jako podstawę kultury DevOps. Zastosowanie DevOps i zwinnej kultury zwiększa wartość organizacji oraz zapewnia lepszą wydajność biznesową w dynamicznym, niepewnym świecie. Organizacje w pełni korzystające z DevOps i zwinnych praktyk odnotowują znaczący wzrost przychodów i zysków oraz rozwijają swoje biznesy szybciej niż ich konkurencja, która nie stosuje praktyk Agile Service Management.

Termin

tryb Distance Learning

poziom Podstawowy

czas trwania 2 dni |  16h|  01.08 02.08
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 200,00 PLN
czas trwania 2 dni |  16h|  30.10 31.10
3 200,00 PLN + 23% VAT (3 936,00 PLN brutto)
Poprzednia najniższa cena:
3 200,00 PLN
3 200,00 PLN 3 936,00 PLN brutto

Docelową grupą odbiorców szkolenia Certified Agile Service Manager (CASM) są:

  • Właściciele praktyk i projektanci procesów
  • Programiści zainteresowani usprawnieniem procesów
  • Menedżerowie, którzy chcą połączyć wiele praktyk w środowisku DevOps
  • Pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za inżynierię lub doskonalenie procesów
  • Konsultanci prowadzący swoich klientów przez doskonalenie procesów i inicjatywy DevOps
  • Każda osoba odpowiedzialna za:
    • Zarządzanie wymaganiami procesowymi
    • Zapewnienie efektywności i wydajności procesów
    • Maksymalizację wartości procesów

Korzyści dla uczestnika:

  • Zdobycie umiejętności zwinnego reagowania na zmieniające się wymagania biznesowe
  • Umiejętność szybszej implementacji
  • Ulepszenie przepływu pracy
  • Skrócenie i wzmocnienie pętli sprzężenia zwrotnego
  • Po zdaniu egzaminu otrzymanie certyfikatu Certified Agile Service Manager. Certyfikat wydawany jest na okres trzech lat od daty zaliczenia egzaminu.

Korzyści dla organizacji:

  • Krótszy czas wprowadzenia produktu na rynek
  • Wyższa jakość produktu
  • Redukcja ryzyka
  • Szybszy zwrot z inwestycji
  • Większe zadowolenie klientów

Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny 6 miesięcy.

Po szkoleniu uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta.

Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoba z firmy PeopleCert, który podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerę.

Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamery pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.

Egzamin Certified Agile Service Manager (CASM)

  • Egzamin w formie online
  • Czas trwania egzaminu 60 minut
  • Test jednokrotnego wyboru
  • Minimalny próg zaliczenia to 26 punktów na 40 (65%)
  • Możliwość korzystania z akredytowanych materiałów (Open book)

Zalecana jest podstawowa znajomość procesów ITSM i Scrum.

  • Szkolenie: polski
  • Materiały: angielski
  • Egzamin: angielski

W cenę szkolenie wliczone są:

  • Dostęp do platformy z akredytowanymi materiałami szkoleniowymi
  • Voucher na egzamin online Certified Agile Service Manager

Dodatkowe opcje:

  • Powtórka egzaminu Take2 re-sit exam: 200 zł (Uwaga: za pośrednictwem Altkom Akademia możliwe jest wykupienie tej opcji tylko przed szkoleniem)

Moduł 1: Dlaczego warto stosować Agile Service Management?

  • Wyzwania dzisiaj
  • Czym jest zarządzanie usługami IT?
  • Czym jest Agile?
  • Manifest i zasady Agile
  • Czego potrzeba, aby działać zwinnie?

Moduł 2: Zwinne zarządzanie usługami

  • Czym jest zwinne zarządzanie usługami?
  • Cele, zadania i korzyści zwinnego zarządzania usługami
  • Dwa aspekty
    • Zwinna Inżynieria Procesów
    • Zwinne doskonalenie procesów

Moduł 3: Wytyczne dotyczące wykorzystania

  • DevOps
  • ITIL
  • Site Reliability Engineering
  • Lean
  • Scrum

Moduł 4: Role w zwinnym zarządzaniu usługami

  • Związek z rolami w Scrum
  • Agile Practice Owner
  • Agile Service Management Team
  • Agile Service Manager

 

Moduł 5: Zwinna inżynieria procesów

  • Zwinne procesy
  • Jak procesy dostarczają wartość
  • Inżynieria procesów – Waterfall a Agile
  • Związek ze zdarzeniami i artefaktami Scruma
  • Minimalny wykonalny proces – Minimum Viable Process
  • Architektury mikroprocesowe
  • Architektura zarządzania usługami

Moduł 6: Artefakty zwinnego zarządzania usługami

  • Backlog praktyk
  • Backlog Sprintu
  • Przyrost

Moduł 7: Zdarzenia związane ze zwinnym zarządzaniem usługami

  • Planowanie
  • Sprint
  • Planowanie Sprintu
  • Process Standups
  • Przegląd Sprintu
  • Retrospektywa Sprintu

Moduł 8: Zwinne doskonalenie procesów

  • Dlaczego doskonalenie procesów jest ważne
  • Cele doskonalenia procesu
  • Przeglądy udoskonaleń procesów
  • Ciągłe doskonalenie
  • Automatyzacja