Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-04-02 - 2024-04-04 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-04 - 2024-06-06 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Szkolenie autorskie Akademia Menedżera IT - część I
Dwuczęściowy, przedstawiony w zwięzły sposób program rozwoju umiejętności zarządzania zespołem IT.
Błyskawiczne tempo rozwoju technologii zmienia środowisko IT, co wymaga od specjalistów w tej dziedzinie nieustannego zdobywania nowych kompetencji. Transformacji ulega też model pracy IT, z widoczną tendencją rozwoju współpracy z biznesem, co oznacza, że rola typowego informatyka zapewniającego wsparcie techniczne rozwija się w kierunku doradcy rozwiązań. Od IT oczekuje się współpracy i komunikowania w sposób jasny i zrozumiały dla odbiorcy spoza „świata” IT.
Słynna deklaracja Manifestu Agile (Manifest dla Deweloperów Oprogramowania) również podkreśla istotę czynnika ludzkiego jako ważną wartość w dostarczeniu usługi:
-
ludzie i interakcje ponad procesy i narzędzia
-
współpraca z klientem ponad negocjacje umów
Zwinna Akademia Menedżera IT to cykl warsztatów rozwijających umiejętności zarządzania zespołem IT i przewodzenia nim w taki sposób, aby sprostać wyzwaniom cyfrowej przyszłości i różnych obszarów biznesowych.
Część 1
Wypracowanie sposobów na skuteczną komunikację i współpracę opartą na dobrych relacjach. Dostosowanie motywacji do potrzeb i poziomu rozwojowego zespołu.
Szkolenie skierowane do:
- menedżerów IT
- liderów zespołów IT
Część I
Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie:
- Wypracowania profilu: idealnego zespołu i lidera – „zespół marzeń”.
- Poznania cech zespołu o wysokim potencjale.
- Dobierania stylu zarządzania do członków zespołu.
- Dostosowania technik komunikacyjnych do ról i preferencji w zespole.
- Prowadzenia skutecznych i rozwijających rozmów z pracownikami zespołu.
- Doskonalenia kompetencji w zakresie motywowania.
Cykl dostępny jest również w formule zamkniętej, z możliwością, dostosowania programu do potrzeb i specyfiki grupy docelowej.
Szkolenie nie wymaga wczesniejszego przygotowania.
- szkolenie - język polski
- materiały - język polski
1.Tworzenie i rozwój zespołu IT
- Fazy rozwoju zespołu
- Rola lidera w zespole
- Wartości i zasady w zespole
- Integracja zespołu
- Efektywny zespół HPT
2. Nawigowanie zespołu IT
- Wizja, cele i zadania zespołu
- Wyznaczanie, negocjowanie i komunikowanie celów.
- Metodologie SMART i OKR
- Delegowanie zadań
- Monitorowanie i rozliczanie celów i zadań
- Budowanie odpowiedzialności, samoorganizacji
- Wyzwania zdalnego zarządzania zespołem
3. Efektywna komunikacja, czyli jaka?
- Modele i funkcje komunikacji
- Składowe efektywnej komunikacji
- Bariery komunikacyjne i ich wpływ na zarządzanie i liderowanie
- Style komunikacyjne w oparciu o style myślenia
- Poziomy słuchania
- Narzędzia efektywnej komunikacji
4. Motywowanie zespołu
- Fakty i mity na temat motywacji
- Kluczowe motywatory
- Prowadzenie rozmów motywujących i rozwijających
- Udzielanie informacji zwrotnych
- Rozmowy oceniające
- Narzędzia coachingowe w pracy menedżera
- Korygowanie zachowań członków zespołu
- Egzekwowanie ustaleń w zespole
- Trudne rozmowy menadżera
- Dobre praktyki zdalnej komunikacji
Basic
Powtórzenia szkolenia
Kod szkolenia: AMIT_II_PL_DL