Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-06 - 2024-06-07 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of a training project
- Zapoznanie uczestników szkolenia z metodyką prowadzenia spotkań i szkoleń w wirtualnych pokojach
- Przećwiczenie prowadzenia zajęć online
- Poznanie opcji najefektywniejszego wykorzystania dostępnych programów i narzędzi do spotkań on-line.
The aim of the course
Szkolenie rekomendujemy trenerom, konsultantom, menedżerom oraz innym osobom prowadzącym spotkania w formie wirtualnej oraz uczącym bądź wdrażającym ludzi w procesy bądź produkty w swojej organizacji.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnik potrafi:
- Stworzyć scenariusz szkolenia/spotkania on-line dostosowany do celów
- Stworzyć i dostosować materiały edukacyjne/informacyjne do spotkań/zajęć on-line, by wzmocnić ich efektywność
- Dobrać zestawy ćwiczeń i zadań wspierających osiągniecie celów szkoleniowych lub spotkania w zależności od używanego programu
- Użyć opcji programów, które zoptymalizują efekt spotkania/szkolenia w zależności od jego celu
- Dobrać odpowiednie narzędzia i metody przekazywania informacji i wiedzy w zależności od potrzeb szkolenia/spotkania
- Zastosować narzędzia i mechanizmy skupiające uwagę i koncentrację uczestników podczas spotkań/szkoleń on-line
- Zastosować metody angażujące uczestników
- Rozróżnić i wybrać kiedy zastosować odpowiednią formę: webinar, warsztat on-line, spotkanie on-line
- Rozumie i funkcjonowania człowieka w warunkach spotkań/szkoleń on-line i stymulować zachowania wspierające ich efektywność
- Przeprowadzić efektywne spotkanie/szkolenie w wirtualnym pokoju
Expected preparation from students
Doświadczenie z zakresu prowadzenia spotkań bądź szkoleń/wdrożeń w organizacji.
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
- Jak uczą się dorośli i jak to przekłada się na środowisko zajęć on-line?
- Specyfika nauczania osób dorosłych w pokojach wirtualnych
- Motywacja osób dorosłych do nauki
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych w pokojach wirtualnych
- Najczęstsze błędy w uczeniu w pokojach wirtualnych i sposoby jak ich uniknąć
- Metody i strategie uczenia on-line
- Kognitywistyka – odpowiedź na usprawnienie spotkań/szkoleń w wirtualnych pokojach
- Jak działa nasza pamięć i koncentracja w środowisku wirtualnego pokoju
- Dystraktory i bariery poznawcze w środowisku wirtualnych spotkań
- Procesy poznawcze wspierające naukę w środowisku on-line
- Projektowanie szkoleń/spotkań w wirtualnych pokojach
- Czy można przenosić tematy szkoleń tradycyjnych do wersji online?
- Formułowanie celów operacyjnych szkolenia/ spotkania z uwzględnieniem specyfiki wirtualnego pokoju
- Tworzenie programu i scenariusza szkolenia/spotkań on-line adekwatnie do celu i z uwzględnieniem funkcji programów do spotkań/szkoleń on-line
- Technika na rzecz efektywności
- Poznanie funkcji dostępnych programów do spotkań/szkoleń on-line i ich zastosowanie w pracy trenera
- Dopasowanie możliwości oprogramowania do specyfiki pracy trenera
- Słuchawki, mikrofon, kamera, komputer, Internet, dodatkowe programy on-line –jako wsparcie efektywności przekazu i nauki
- Przygotowanie materiałów i zastosowanie narzędzi wspierających spotkania/szkolenia on-line
- Zasady tworzenia jasnych i przejrzystych prezentacji uwzględniających specyfikę spotkań/szkoleń on-line i zasad myślenia wizualnego
- Umiejętność dostarczania wiedzy i wspierania wymiany informacji
- Wybór dodatkowych materiałów edukacyjnych (współdzielenie ekranów, filmy, nagrania audio itp.)
- Metody komunikacji, planowania i zbierania informacji zwrotnej od uczestników spotkań szkoleń on-line (audio, video, czat, ankiety itp.)
- Kompetencje trenera/moderatora spotkań/szkoleń on-line
- Poznanie i diagnozowanie różnic w pracy trenera w czasie szkolenia stacjonarnego i szkolenia online (które praktyki można adaptować, a których bezwzględnie unikać)
- Znajomość procesów i mechanizmów grupowych w pokojach wirtualnych
- Jak mówimy, co mówimy, kiedy mówimy?
- Dykcja i emocja głosu
- Moderowanie i podtrzymywanie konwersacji
- Techniki pobudzania konwersacji
- Netykieta adekwatna do grupy
- Umiejętność dawania informacji zwrotnej w sposób dostosowany do środowiska online)
- Znajomość metod i narzędzi do pracy grupowej (synchronicznej i asynchronicznej)
- Znajomość technik zarządzania czasem i radzenia sobie ze stresem podczas spotkań/szkoleń on-line.
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Specyfika nauczania osób dorosłych w pokojach wirtualnych
- Motywacja osób dorosłych do nauki
- Czynniki zwiększające skuteczność nauczania osób dorosłych w pokojach wirtualnych
- Najczęstsze błędy w uczeniu w pokojach wirtualnych i sposoby jak ich uniknąć
- Metody i strategie uczenia on-line
- Jak działa nasza pamięć i koncentracja w środowisku wirtualnego pokoju
- Dystraktory i bariery poznawcze w środowisku wirtualnych spotkań
- Procesy poznawcze wspierające naukę w środowisku on-line
- Czy można przenosić tematy szkoleń tradycyjnych do wersji online?
- Formułowanie celów operacyjnych szkolenia/ spotkania z uwzględnieniem specyfiki wirtualnego pokoju
- Tworzenie programu i scenariusza szkolenia/spotkań on-line adekwatnie do celu i z uwzględnieniem funkcji programów do spotkań/szkoleń on-line
- Poznanie funkcji dostępnych programów do spotkań/szkoleń on-line i ich zastosowanie w pracy trenera
- Dopasowanie możliwości oprogramowania do specyfiki pracy trenera
- Słuchawki, mikrofon, kamera, komputer, Internet, dodatkowe programy on-line –jako wsparcie efektywności przekazu i nauki
- Zasady tworzenia jasnych i przejrzystych prezentacji uwzględniających specyfikę spotkań/szkoleń on-line i zasad myślenia wizualnego
- Umiejętność dostarczania wiedzy i wspierania wymiany informacji
- Wybór dodatkowych materiałów edukacyjnych (współdzielenie ekranów, filmy, nagrania audio itp.)
- Metody komunikacji, planowania i zbierania informacji zwrotnej od uczestników spotkań szkoleń on-line (audio, video, czat, ankiety itp.)
- Poznanie i diagnozowanie różnic w pracy trenera w czasie szkolenia stacjonarnego i szkolenia online (które praktyki można adaptować, a których bezwzględnie unikać)
- Znajomość procesów i mechanizmów grupowych w pokojach wirtualnych
- Jak mówimy, co mówimy, kiedy mówimy?
- Dykcja i emocja głosu
- Moderowanie i podtrzymywanie konwersacji
- Techniki pobudzania konwersacji
- Netykieta adekwatna do grupy
- Umiejętność dawania informacji zwrotnej w sposób dostosowany do środowiska online)
- Znajomość metod i narzędzi do pracy grupowej (synchronicznej i asynchronicznej)
- Znajomość technik zarządzania czasem i radzenia sobie ze stresem podczas spotkań/szkoleń on-line.
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Training name
HR-TTT-O / Online_2
Download PDF
CONTACT FORM
Skuteczne szkolenia z wykorzystaniem narzędzi on-line
(HR-TTT-O
/ Online_2)
Localisation:
Distance Learning
Date:
06-06-2024
Duration:
2
days (hours:
12)
Ask about training
Level
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Guarantee
of repeated training
of repeated training