Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-06 - 2024-06-07 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of a training project
- Zapoznanie z kluczowymi pojęciami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów
- Wyposażenie w umiejętności niezbędne do rozwiązywania konfliktów w zespole
- Uświadomienie znaczenia konfliktów dla rozwoju relacji w zespole
- Wyposażenie w umiejętności dostosowywania swojego stylu komunikacji do rodzaju sytuacji konfliktowej
The aim of the course
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów i liderów.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Potrafi identyfikować źródła oraz stopnie konfliktu
- Potrafi profesjonalnie zarządzać procesem rozwiązania konfliktu
- Potrafi dopasować styl działania w sytuacji konfliktowej w zależności od zaistniałego problemu
- Potrafi przekształcić sytuację konfliktową w szansę do budowania dobrych relacji z członkami zespołu
Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.
Expected preparation from students
Nie jest wymagane
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
1. Wszechobecny konflikt
- Pogłębienie wiedzy uczestników w obszarach:
- Natury konfliktu
- Strategii rywalizacji i kooperacji w sytuacji konfliktowej
- Stylów radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
2. Analiza sytuacji
- Metodologia analizy sytuacji konfliktowych
- Koło konfliktu Moora i jego zastosowanie
- Konflikty negocjowalne i nienegocjowalne
3.Strategia w sytuacji konfliktowej
- Reakcje na sytuację konfliktogenną
- Zjawiska psychologiczne pojawiające się w konflikcie
- Strategie komunikacji w konflikcie
- Diagnoza stylu rozwiązywania konfliktu
4. Emocje w konflikcie
- Doświadczenie różnych reakcji na konflikt w zakresie emocji
- Metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami
5. Rozwiązanie konfliktu
- Destrukcyjny wpływ długotrwałego konfliktu na efektywność pracy zespołu
- Model czterech faz wychodzenia z konfliktu (wg S. Coleman i E. Rider)
6. Prowadzenie skutecznych spotkań w sytuacjach konfliktowych
- Model IPS (Innovative Problem Solving)
- Elementy mediacji
- Zarządzanie konfliktem w zespole jako narzędzie podnoszące efektywność i wspierające innowacyjność
- Konflikt destrukcyjny i konstruktywny
7. Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Training name
HR-PM-RK / RozKonflik
Download PDF
CONTACT FORM
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
(HR-PM-RK
/ RozKonflik)
Price excl. vat
1400.00 PLN
(320 EUR)
(320 EUR)
incl.vat
(1722 PLN
/ 393.6 EUR
)
Localisation:
Distance Learning
Date:
06-06-2024
Duration:
2
days (hours:
12)
Ask about training
Level
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Guarantee
of repeated training
of repeated training