Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-09-02 - 2024-09-03 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of a training project
- Wyposażenie uczestników w kluczowe umiejętności z zakresu komunikacji menedżera z zespołem
- Wyposażenie uczestników w wiedzę pozwalającą na skuteczną analizę procesu komunikacji z pracownikami
- Wyposażenie w wiedzę na temat radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych
- Nauka udzielania konstruktywnej i motywującej informacji zwrotnej
- Wyposażenie w wiedzę dotyczącą stylów komunikowania się oraz nauczenie praktycznego jej wykorzystania w pracy menedżera
The aim of the course
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów i liderów.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Potrafi skutecznie komunikować się z zespołem.
- Potrafi skutecznie przekazywać konstruktywną informację zwrotną.
- Potrafi skutecznie zarządzać różnorodnością typów preferencji w komunikacji.
- Potrafi radzić sobie z trudnymi sytuacjami pojawiającymi się w procesie komunikacji, zarówno wewnątrz zespołu, jak i w kontakcie z innymi działami organizacji.
Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Realna ocena zmiany postaw jest możliwa w miejscu pracy uczestników.
Expected preparation from students
brak
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
- Komunikacja menedżera z zespołem
- Typologia temperamentów
- Wpływ stylu komunikacji na jakość komunikacji
- Potencjalne obszary konfliktowe w komunikacji z osobą o odmiennym stylu komunikowania się
- Przepływ informacji w zespole
- Gra menedżerska – przepływ informacji w strukturach sformalizowanych
- Szumy i błędy w komunikacji kaskadowej
- Wąskie gardła w komunikacji pomiędzy menedżerem, a zespołem
- Specyfika spotkań indywidualnych oraz zespołowych
- Informacja zwrotna w pracy menedżera
- Umiejętność budowania „komunikatu JA”
- Modele informacji zwrotnej
- Umiejętność oddzielania faktów od opinii – podstawa dobrej komunikacji
- Informacja zwrotna oceniająca, motywująca, delegująca oraz rozliczanie efektów pracy
- Cykl komunikacji w zarządzaniu
- Dokładne zdefiniowanie celu - metodologia SMART
- Rozmowa planująca
- Rozmowy monitorująca
- Rozmowa podsumowująca / oceniająca
- Sytuacje trudne w rozmowie z pracownikiem
- Rozmowa motywująca RPO – Rozmowa Przekazująca Odpowiedzialność
- Rodzaje rozmów dyscyplinujących
- Sytuacje trudne, z którymi menedżer może spotkać się w komunikacji z zespołem oraz sposoby radzenia sobie z nimi
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
- Typologia temperamentów
- Wpływ stylu komunikacji na jakość komunikacji
- Potencjalne obszary konfliktowe w komunikacji z osobą o odmiennym stylu komunikowania się
- Gra menedżerska – przepływ informacji w strukturach sformalizowanych
- Szumy i błędy w komunikacji kaskadowej
- Wąskie gardła w komunikacji pomiędzy menedżerem, a zespołem
- Specyfika spotkań indywidualnych oraz zespołowych
- Umiejętność budowania „komunikatu JA”
- Modele informacji zwrotnej
- Umiejętność oddzielania faktów od opinii – podstawa dobrej komunikacji
- Informacja zwrotna oceniająca, motywująca, delegująca oraz rozliczanie efektów pracy
- Dokładne zdefiniowanie celu - metodologia SMART
- Rozmowa planująca
- Rozmowy monitorująca
- Rozmowa podsumowująca / oceniająca
- Rozmowa motywująca RPO – Rozmowa Przekazująca Odpowiedzialność
- Rodzaje rozmów dyscyplinujących
- Sytuacje trudne, z którymi menedżer może spotkać się w komunikacji z zespołem oraz sposoby radzenia sobie z nimi
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
Training name
HR-PM-K / KMzZ_2
Download PDF
CONTACT FORM
Komunikacja menedżera z zespołem
(HR-PM-K
/ KMzZ_2)
Price excl. vat
1300.00 PLN
(290 EUR)
(290 EUR)
incl.vat
(1599 PLN
/ 356.7 EUR
)
Localisation:
Distance Learning
Date:
02-09-2024
Duration:
2
days (hours:
12)
Ask about training
Level
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Guarantee
of repeated training
of repeated training