Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-13 - 2024-05-14 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-05-16 - 2024-05-17 | |||
DISTANCE LEARNING | 2024-06-06 - 2024-06-07 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of the course
Szkolenie kierowane jest do menedżerów i liderów zespołów oraz kierowników działów.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- Wie co wpływa na efektywne planowanie czasu
- Zna narzędzia planowania krótko - i długoterminowego możliwe do wykorzystania
- Potrafi odpowiednio ustalać i definiować cele
- Potrafi przeprowadzić rozmowę podczas, której deleguje pracownikom odpowiedzialność lub zadanie do wykonania
- Potrafi przeprowadzić rozmowę monitorującą pracę pracownika, która zmotywuje go do dalszego skutecznego działania
- Potrafi przeprowadzić rozmowę korygującą zachowania pracownika w sposób grzeczny i zarazem stanowczy, tak aby doprowadzić do zmiany niepożądanego zachowania
Expected preparation from students
Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu zarządzania.
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
1. Planowanie działań w czasie
- Diagnoza kluczowych preferencji w organizacji działań w czasie
- Różnorodność sposobów organizacji działań w czasie
- Zasady planowania krótko i długoterminowego – harmonogramy i inne narzędzia.
2. Ustalanie celów i priorytety
- Cele, zadania – perspektywa indywidualna i zespołowa
- Jak ustalać cele i określać drogi do ich osiągania?
- Multizadaniowość czy koncentracja na jednym?
- Zasady i metoda wyboru priorytetów ABC
- Metody pomagające konsekwentnie realizować priorytety
3. Delegowanie zadań
- Kluczowe elementy rozmowy planującej pracę pracownika
- Elementy delegowania zadań, delegowanie zadań, a delegowanie odpowiedzialności
- Poziomy delegowania zadań
- Jasne formułowanie celów pracownika zgodnie z modelem SMART
- Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów
4. Monitorowanie wykonania zadań
- Kluczowe elementy rozmowy monitorującej pracę i postępy pracownika
- Monitorowanie a kontrolowanie
- Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów
5. Kiedy nie wszystko jest w porządku
- Kluczowe elementy rozmowy korygującej zachowania pracownika
- Radzenie sobie z emocjami pracownika oraz konfliktem podczas rozmowy
- Poruszanie kwestii trudnych i wrażliwych w sposób kulturalny i stanowczy
- Najczęstsze błędy popełniane przez przełożonych w prowadzeniu tego typu rozmów
6. Ćwiczenia podsumowujące
- Podsumowanie całości warsztatu
- Ćwiczenia na wybranych realnych przypadkach zastosowania poznanych metod.
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Training name
HR-PM-TZZ / ZZDZ_2D
Download PDF
CONTACT FORM
First Time Manager: Delegowanie zadań
(HR-PM-TZZ
/ ZZDZ_2D)
Price excl. vat
1400.00 PLN
(320 EUR)
(320 EUR)
incl.vat
(1722 PLN
/ 393.6 EUR
)
Localisation:
Distance Learning
Date:
13-05-2024
Duration:
2
days (hours:
10)
Ask about training
Level
Basic
Basic
Recommended trainings
}else{ ?>
First Time Manager: Feedback i trudne rozmowy z pracownikami
Kod szkolenia: Trudne roz
Kod szkolenia: Trudne roz
First Time Manager: Budowanie autorytetu i przywództwo w zespole
Kod szkolenia: Przywództwo
Kod szkolenia: Przywództwo
First Time Manager: Coaching w zarządzaniu
Kod szkolenia: Coaching
Kod szkolenia: Coaching