Localisation | Date | Price | Select | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
DISTANCE LEARNING | 2024-07-08 - 2024-07-10 | |||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Available: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Available: xxxxxxxxxx
In order to find out whether training will be provided on-site from the account Contact form
The aim of a training project
Szkolenie wyposaża uczestników w wiedzę i narzędzia umożliwiające:
- Prowadzenie szkoleń zgodnie z aktualnymi trendami
- Dobierania odpowiednich metod pracy trenerskiej w zależności od specyfiki grupy i potrzeb uczestników
- Dobranie, odpowiednich do celów szkolenia, metod pracy trenerskiej
- Poznanie specyfiki procesów grupowych
- Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami występującymi w trakcie szkolenia
The aim of the course
.
The benefits resulting from the training completion
Po ukończeniu zajęć uczestnicy:
- Potrafią dobierać odpowiednie narzędzia i metody w zależności od celów szkolenia oraz aktualnej sytuacji w grupie
- Potrafią radzić sobie z konfliktami oraz innymi trudnymi sytuacjami w grupie
- Potrafią wykorzystać wiedzę na temat procesów grupowych do sprawnego prowadzenia zajęć.
Expected preparation from students
Training recommend before
udział w Akademia Trenera I
Akademia Trenera I (Instructional Skills Certification)
Training Code: AT_I3
Training Code: AT_I3
Language
- Szkolenie: polski
- Materiały: polski
Meeting agenda
- Metodologia pracy trenera
- Przegląd metodologii projektowania szkoleń – od instruktażu po Cykl Kolba i experiencial learning:
- Learn&Entertain, EDUCARE, coaching, gamifikacja
- Dobór odpowiedniej metodologii do celów szkolenia
- Metody pracy trenera – cz. 1
- Wykład
- Prezentacja
- Praca indywidualna
- Dyskusja
- Symulacje interakcji
- Praca w grupach: grupy zadaniowe, grupy dyskusyjne
- Studium przypadku
- Gry symulacyjne
- Ice Breakery i Energizery
- Metody pracy trenera – cz. 2
- Wykorzystanie filmów i animacji
- „Burza mózgów” oraz techniki pokrewne
- Techniki analizy problemów
- Metody coachingowe w pracy trenera
- Proces grupowy i role grupowe
- Procesy grupowe – fakty i mity
- Kluczowe procesy działające w zespołach i grupach (np. polaryzacja grupowa, próżniactwo społeczne, facylitacja społeczna, polaryzacja międzygrupowa, mechanizmy spójności grupy)
- Zastosowanie wiedzy dotyczącej mechanizmów działania grup w praktyce szkoleniowej
- Konflikt w grupie
- Przyczyny powstawania konfliktów w grupie
- Style reakcji na konflikt
- Trudne sytuacje w grupie
- Radzenie sobie z czynnym i biernym oporem w grupie:
- Łamanie zasad kontraktu
- Podważanie autorytetu trenera
- Koncentracja na sprawach zawodowych
- Brak zaangażowania uczestników
- Krytykowanie trenera, używanie chwytów erystycznych
- Zła organizacja szkolenia
- Wcześniejsze wyjścia
- Notoryczne spóźnienia
- Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami: np. drabinka interwencji trenerskich, technika bumerangu, technika "spojrzenia z góry"
- Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian
- Przegląd metodologii projektowania szkoleń – od instruktażu po Cykl Kolba i experiencial learning:
- Learn&Entertain, EDUCARE, coaching, gamifikacja
- Dobór odpowiedniej metodologii do celów szkolenia
- Wykład
- Prezentacja
- Praca indywidualna
- Dyskusja
- Symulacje interakcji
- Praca w grupach: grupy zadaniowe, grupy dyskusyjne
- Studium przypadku
- Gry symulacyjne
- Ice Breakery i Energizery
- Wykorzystanie filmów i animacji
- „Burza mózgów” oraz techniki pokrewne
- Techniki analizy problemów
- Metody coachingowe w pracy trenera
- Procesy grupowe – fakty i mity
- Kluczowe procesy działające w zespołach i grupach (np. polaryzacja grupowa, próżniactwo społeczne, facylitacja społeczna, polaryzacja międzygrupowa, mechanizmy spójności grupy)
- Zastosowanie wiedzy dotyczącej mechanizmów działania grup w praktyce szkoleniowej
- Przyczyny powstawania konfliktów w grupie
- Style reakcji na konflikt
- Radzenie sobie z czynnym i biernym oporem w grupie:
- Łamanie zasad kontraktu
- Podważanie autorytetu trenera
- Koncentracja na sprawach zawodowych
- Brak zaangażowania uczestników
- Krytykowanie trenera, używanie chwytów erystycznych
- Zła organizacja szkolenia
- Wcześniejsze wyjścia
- Notoryczne spóźnienia
- Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami: np. drabinka interwencji trenerskich, technika bumerangu, technika "spojrzenia z góry"
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
- Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian
Training name
HR-TTT-2 / AT_II3
Download PDF
CONTACT FORM
Akademia Trenera II
(HR-TTT-2
/ AT_II3)
Localisation:
Distance Learning
Date:
08-07-2024
Duration:
3
days (hours:
18)
Ask about training
Level
IntermediateAdvanced
IntermediateAdvanced
Recommended trainings
}else{ ?>