Webinaria: Zarzadzanie uslugami it | Itil

W poszukiwaniu idealnego systemu wspierającego IT

Udostępnij!

Webinarium nawiązuje do rozwiązań softwareowych wspierających ze strony działu IT pracę użytkowników technik informacyjnych w organizacjach. Staramy odpowiedzieć na pytanie, co powinien zawierać dobry system wspierający, jak profilować narzędzie pod wymagania. Częściowo operamy się na ITIL®. Jako przykłady dajemy kilka rozwiązań otwartych – tanich lub całkowicie darmowych, takich jak: iTOP, OTRS, osticket, KubeSupport, project open ITSM…

Agenda

  • Wstęp - sytuacja rynkowa
    • Dominacja „Wielkiej Trójki”
    • Rozwiązania otwarte
  • Co powinien mieć skuteczny system wsparcia?
    • Jak sprofilować narzędzie pod wymagania?
    • Co musi mieć optymalne narzędzie, a bez czego sobie poradzi?
    • Subiektywny przegląd narzędzi