Udostępnij!
1. Wprowadzenie do projektowania interfejsów
– czym są: użyteczność, user experience, architektura informacji?
– jakie korzyści daje użyteczność interfejsu? (case studies)
2. Heurystyki użyteczności
– Reguły Shneidermana wraz z przykładami
– Heurystyki Nielsena wraz z przykładami.
3. Mapowanie procesu High Level
– wybrane reguły projektowania
– projektowanie komunikatów i tworzenie użytecznych treści.
4. Zastosowanie psychologii poznawczej w projektowaniu interakcji
– psychologia postaci a projektowanie interfejsów
– rola architektury informacji i grafiki w kierowaniu percepcją odbiorców.
5. Wykorzystanie psychologii w projektowaniu perswazyjnym
Agenda
- Wprowadzenie do projektowania interfejsów
- Czym są: użyteczność, user experience, architektura informacji?
- Jakie korzyści daje użyteczność interfejsu? (case studies)
- Heurystyki użyteczności
- Reguły Shneidermana wraz z przykładami
- Heurystyki Nielsena wraz z przykładami
- Zasady projektowania interakcji
- Wybrane reguły projektowania
- Projektowanie komunikatów i tworzenie użytecznych treści
- Zastosowanie psychologii poznawczej w projektowaniu interakcji
- Psychologia postaci a projektowanie interfejsów
- Rola architektury informacji i grafiki w kierowaniu percepcją odbiorców
- Wykorzystanie psychologii w projektowaniu perswazyjnym