Webinaria: Kompetencje menedzerskie i rozwoj osobisty

Gwarancja i rękojmia w umowach IT: fakty i mity

Udostępnij!

1. Gwarancja i rękojmia, skąd się biorą, czym się różnią, ile trwają i ile kosztują,
2. Gwarancja i rękojmia w języku potocznym, w prawie cywilnym, prawie autorskim i praktyce umów wdrożeniowych w IT,
3. Pojęcie wady, błędu, usterki oprogramowania, usług wdrożeniowych, metodologie wdrożenia,
4. Procedury zgłaszania i usuwania problemów (kanały zgłoszeń, czas reakcji i naprawy),
5. Umowa serwisowa, umowa utrzymaniowa, SLA.

Agenda spotkania

  1. Gwarancja i rękojmia, skąd się biorą, czym się różnią, ile trwają i ile kosztują.
  2. Gwarancja i rękojmia w języku potocznym, w prawie cywilnym, prawie autorskim i praktyce umów wdrożeniowych w IT.
  3. Pojęcie wady, błędu, usterki oprogramowania, usług wdrożeniowych, metodologie wdrożenia.
  4. Procedury zgłaszania i usuwania problemów (kanały zgłoszeń, czas reakcji i naprawy).
  5. Umowa serwisowa, umowa utrzymaniowa, SLA.