Udostępnij!
1. Gwarancja i rękojmia, skąd się biorą, czym się różnią, ile trwają i ile kosztują,
2. Gwarancja i rękojmia w języku potocznym, w prawie cywilnym, prawie autorskim i praktyce umów wdrożeniowych w IT,
3. Pojęcie wady, błędu, usterki oprogramowania, usług wdrożeniowych, metodologie wdrożenia,
4. Procedury zgłaszania i usuwania problemów (kanały zgłoszeń, czas reakcji i naprawy),
5. Umowa serwisowa, umowa utrzymaniowa, SLA.
Agenda spotkania
- Gwarancja i rękojmia, skąd się biorą, czym się różnią, ile trwają i ile kosztują.
- Gwarancja i rękojmia w języku potocznym, w prawie cywilnym, prawie autorskim i praktyce umów wdrożeniowych w IT.
- Pojęcie wady, błędu, usterki oprogramowania, usług wdrożeniowych, metodologie wdrożenia.
- Procedury zgłaszania i usuwania problemów (kanały zgłoszeń, czas reakcji i naprawy).
- Umowa serwisowa, umowa utrzymaniowa, SLA.