-
1
-
6
-
1.8K
Jakie elementy powinna zawierać Karta usługi (Katalog usług) zgodnie z biblioteką ITIL?
Tworząc kartę usługi napotkałam na problem, jakie elementy powinny się w niej znaleźć. Mam wrażenie, że wybrałam zbyt wiele rzeczy, przez co sama karta jest bardzo szczegółowa.
Proszę o wskazówki, które ...
-
3
-
2
-
1.3K
Dostępność systemu jako miernik w SLA
W umowie SLA z dostawcą są zapisy dotyczące dostępności systemu wyrażone procentach (98%) w skali miesiąca.
Czy czas tych przerw powinien być wliczony do całości, od której liczymy dostępność?
Umowa tego nie ...
-
2
-
4
-
804
ITIL. Od którego momentu liczyć czas reakcji na zgłoszoną awarię?
Awarię zauważa administrator o godz. 6:00. Robi zgłoszenie. Klient zauważa awarię o 7:30 i wtedy robi zgłoszenie. Czas reakcji jest w SLA wpisany jako 4 h. Nie jest podane, od ...