-
3
-
2
-
1.3K
Dostępność systemu jako miernik w SLA
W umowie SLA z dostawcą są zapisy dotyczące dostępności systemu wyrażone procentach (98%) w skali miesiąca.
Czy czas tych przerw powinien być wliczony do całości, od której liczymy dostępność?
Umowa tego nie ...
-
2
-
4
-
804
ITIL. Od którego momentu liczyć czas reakcji na zgłoszoną awarię?
Awarię zauważa administrator o godz. 6:00. Robi zgłoszenie. Klient zauważa awarię o 7:30 i wtedy robi zgłoszenie. Czas reakcji jest w SLA wpisany jako 4 h. Nie jest podane, od ...
-
1
-
12
-
545
Jak dobrze dobrać mierniki do umowy SLA?
Firma świadczy usługi udostępniania systemu w modelu SaaS (Software as a Service). Jakie mierniki dotyczące dostępności systemu / niezawodności najlepiej przyjąć?