-
2
-
4
-
804
ITIL. Od którego momentu liczyć czas reakcji na zgłoszoną awarię?
Awarię zauważa administrator o godz. 6:00. Robi zgłoszenie. Klient zauważa awarię o 7:30 i wtedy robi zgłoszenie. Czas reakcji jest w SLA wpisany jako 4 h. Nie jest podane, od ...
-
1
-
2
-
428
Co ma koparka do metodyki, czyli „czy po szkoleniu z ITIL-a będę już mógł zostać kierownikiem IT
Czy kończąc szkolenie z ITIL(R) będę potrafił już zarządzać działem IT?
W ITIL® nie ma procesu „Staff management” (lub podobnego). Czy w takim razie w działach IT ten obszar ma mniejsze ...
-
1
-
1
-
275
Jakie są podstawowe różnice między szkoleniami ITIL v.2 i ITIL v.3?
Jak w temacie. Co nowego pojawiło się w wersji 3? Czy współpracując z osobami przeszkolonymi kilka lat temu z wersji 2, można spodziewać się różnic terminologicznych?
-
1
-
4
-
202
Ćwiczenie użycia ITIL-a w praktyce?
Czy są jakieś metody (warsztaty), na których można by "wypróbować" założenia ITIL-a? W mojej firmie odczuwamy potrzebę zorganizowania wspracia użytkowników w sposób sformalizowany. Czeka nas wdrożenie systemu obsługi Help Desku ...
-
1
-
1
-
202
Czy biblioteka ITIL może być stosowana w firmie wytwarzającej oprogramowanie?
W jaki sposób ITIL pomoże w realizacji procesów wytwarzania oprogramowania? Jakie inne metodyki i standardy warto rozpatrzyć?
-
1
-
3
-
176
Jakie zagrożenia/korzyści niesie za sobą łączenie roli "problem manager" i "change manager"?
Czy dzięki połączeniu tych ról nie skrócimy czasu rozwiązywania incydentów lub nie zmniejszymy ich zgłaszanych ilości?
-
1
-
5
-
158
Czy firma niezwiązana z IT, świadcząca usługi, może skutecznie zaadaptować ITIL?
Agencja marketingowa świadcząca usługi eventowe (koncerty, konferencje, etc.) ma zdefiniowane świadczone usługi i ich jakość. Chcę wdrożyć ITIL lub inne rozwiązanie, które zapanuje nad procesami wewnątrz, dzięki którym klienci otrzymują ...