• 0
  • 0
  • 1

ITIL - określenie wartości usługi

Czy wartość usługi można określić jedynie poprzez wartość ekonomiczną usługi? Czy istnieją inne mierniki, które nie są stricte ekonomiczne, które mogą posłużyć do określenia tej wartości dla danego klienta? 
. .
Zapytała: | 15.03.2018
@ Marta_Jezierska_vzwd
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
. .
Zapytała: | 15.03.2018
@ Marta_Jezierska_vzwd
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
. .
Zapytała: | 15.03.2018
@ Marta_Jezierska_vzwd
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 7
  • 1

ITIL Practitioner vs. ITIL Intermediate

Jakiś czas temu w certyfikacji ITIL pojawił się Practitioner. Czy ta certyfikacja jest jakkolwiek powiązana ze ścieżkami w ITIL Intermediate? Czym w tym przypadku Practitioner to jedynie rozszerzenie teorii, a istotne i ...
. .
Zapytał: | 02.08.2017
@ Łukasz_Szacherski
  • lider
  • laureat
  • 21
  • 4
  • 32
  • 0
  • 3
  • 1
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19
  • 0
  • 3
  • 1
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19
  • 0
  • 3
  • 1

ITIL - rejestrowanie bieżących informacji

Który proces jest odpowiedzialny za rejestrowanie bieżących informacji, statusu, interfejsów i zależności wszystkich obsługiwanych usług lub przygotowywanych do pracy w środowisku live?
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19
  • 0
  • 3
  • 1

ITIL - PBA

Dlaczego ważne jest, aby dostawcy usług rozumieli schematy działalności gospodarczej (PBA)?
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19
  • 0
  • 3
  • 1

ITIL - cztery Ps

Projekt usług informatycznych wymaga skutecznego i efektywnego wykorzystania "czterech Ps". Co to za cztery Ps?
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19
  • 0
  • 3
  • 1
. .
Zapytała: | 01.08.2017
@ Agnieszka_Skowerska
  • lider
  • laureat
  • 29
  • 5
  • 19