Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 0
  • 0
  • 1

Mam pytanie dotyczące PowerPivota. Mam kilka/kilkanaście tabel z takimi samymi nagłówkiem z danymi sprzedażowymi. Każda z tabel jest za duża by połączyć ją w całość w Excelu (kilkaset tysięcy wierszy danych). Każda z tych tabel ma kolumnę z danymi sprzedażowymi produktu (ilość, wartość). Stworzyłem dodatkową kolumnę z datami i wrzuciłem w PowerPivota. I teraz mam problem z danymi. Wszystkie te tabele wrzuciłem też do PowerPivota, ale nie wiem jak połączyć tabele z danymi relacjami tak, aby po stworzeniu tabeli przestawnej wywołać dane sprzedażowe (ilość sprzedana, wartość sprzedaży) jednym odnośnikiem, a nie sięgając do każdej tabeli oddzielnie?

Myślałem nad tym, by stworzyć dodatkową tabelę, jak w przypadku tabeli czasu, ale z danymi sprzedażowymi np. od 0 do 10000 i powiązać ją relacją z każdą tabelą. Może dałoby się połączyć w jedną tabelę, wszystkie tabele posiadające te same nagłówki?

Robert_Rybarczyk_f51g
  • Zapytał
  • @ Robert_Rybarczyk_f51g | 08.04.2019
    • 0
    • 0
    • 0
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne