• 0
  • 0
  • 1

Witam.

Posiadamy w firmie rozwiązanie zewnętrzne oparte o zamkniętą bazę danych, ale z możliwością eksportu wybranych treści do Excela.

Szukam rozwiązania, które eksportuje mi te dane do listy na SharePoint, ale zawsze do tej samej (nie nowej!).

Idealnie, gdyby udało się wykorzystać do tego VBA.

Aktualnie korzystam z polecenia eksportuj, a następnie ręcznie przenoszę dane do odpowiedniej listy.

ActiveSheet.ListObjects("Tabela_owssvr").Publish Array( "https://xxx/xxx/xxx", "NowaLista"), False

Poszukuję jednego z dwóch rozwiązań:

1) Możliwość dopisania danych do już istniejącej listy SharePoint.

2) Automatycznego utworzenie Workflow dla listy utworzonej przez Excel. Workflow ten przenosiłby dane do odpowiedniej listy

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam.
Tomasz Olechnowicz.

Tomasz_Olechnowicz
  • Zapytał
  • @ Tomasz_Olechnowicz | 05.12.2018
    • 0
    • 0
    • 0