• 0
  • 0
  • 1

Witam,

Posiadamy w firmie rozwiązanie zewnętrzne oparte o zamkniętą bazę danych, ale z możliwością eksportu wybranych treści do Excela.

Szukam rozwiązanie, które eksportuje mi te dane do listy na sharepoint, ale zawsze do tej samej (nie nowej!).

Idealnie, gdyby udało się wykorzystać do tego VBA.

Aktualnie korzystam z polecenia eksportuj, a następnie ręcznie przenoszę dane do odpowiedniej listy.

ActiveSheet.ListObjects("Tabela_owssvr").Publish Array( "https://xxx/xxx/xxx", "NowaLista"), False

 

Poszukuje jednego z 2 rozwiązań:

1) Możliwość dopisania danych do już istniejącej listy sharepoint

2) Automatycznego utworzenie workflow dla listy utworzonej przez excel. Workflow ten przenosiłby dane do odpowiedniej listy

 

Będę wdzięczny za każdą pomoc

Pozdrawiam

Tomasz Olechnowicz

Tomasz_Olechnowicz
  • Zapytał
  • @ Tomasz_Olechnowicz | 05.12.2018
    • 0
    • 0
    • 0