Jakich narzędzi 3rd party używacie w codziennej pracy do sprawdzenia powodu zablokowania konta użytkownika.
Ewentualnie, w jaki sposób można sprawdzić, czym spowodowane zostało zablokowanie konta AD użytkownika przy użyciu narzędzi systemowych?
Jakich narzędzi 3rd party używacie w codziennej pracy do sprawdzenia powodu zablokowania konta użytkownika.
Ewentualnie, w jaki sposób można sprawdzić, czym spowodowane zostało zablokowanie konta AD użytkownika przy użyciu narzędzi systemowych?
Konta blokują się z powodu błędnych prób logowania (błędne hasło). Informacje takie są w logu Security w narzędziu Event Viewer.
Chodzi oczywiście o sprawdzenie urządzenia, które powoduje zablokowanie konta. ;-)
Ja najczęściej używam zestawu narzędzi Microsoft - Account Lockout Tools.
Jest to bezpłatny zestaw, który pozwala na wygodniejsze przeszukiwanie logów, w porównaniu ze standardową konsolką w systemie.
Pozdrowienia.
Krzysztof Pytko.