Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 3
  • 0
  • 1

Jakich narzędzi 3rd party używacie w codziennej pracy do sprawdzenia powodu zablokowania konta użytkownika.

Ewentualnie, w jaki sposób można sprawdzić, czym spowodowane zostało zablokowanie konta AD użytkownika przy użyciu narzędzi systemowych?

 

Bartłomiej_Boniecki
  • Zapytał
  • @ Bartłomiej_Boniecki | 12.02.2018
    • 0
    • 0
    • 0
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedzi (3)

  • 0

Konta blokują się z powodu błędnych prób logowania (błędne hasło). Informacje takie są w logu Security w narzędziu Event Viewer.

 

  • Odpowiedział
  • @ | 12.02.2018
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

Chodzi oczywiście o sprawdzenie urządzenia, które powoduje zablokowanie konta. ;-)

Bartłomiej_Boniecki
  • Odpowiedział
  • @ Bartłomiej_Boniecki | 13.02.2018
    • 0
    • 0
    • 0
  • 1

Ja najczęściej używam zestawu narzędzi Microsoft - Account Lockout Tools.

Jest to bezpłatny zestaw, który pozwala na wygodniejsze przeszukiwanie logów, w porównaniu ze standardową konsolką w systemie.

Pozdrowienia.
Krzysztof Pytko.

Krzysztof_Pytko
  • Odpowiedział
  • @ Krzysztof_Pytko | 14.02.2018
    • ekspert
    • 2
    • 6
    • 3