Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 1
  • 1

Posiadam przygotowany w Excel plan projektowy (rozpisane wierszami projekty/osoby odpowiedzialne oraz poszczególne zadania), wraz z samoczynnie uzupełniającymi się "paskami" czasu trwania danych zadań i statusu (kolor zależy od zdefiniowanej legendy).

Niestety po zaimportowaniu z Excel 2010 do Excel ONLINE formuły częściowo przepadają i wyświetlane "paski" nie pokrywają się ze wskazanymi datami i przedziałami czasu.

W jaki sposób można sobie z tym poradzić? Plik docelowo musi zostać umieszczony w SharePoint (wersja w przeglądarce), aby cały zespół oraz osoby uprawnione mogły pracować na bieżąco na pliku lub mieć wgląd w status poszczególnych projektów.

Paweł_Jastrzębski
  • Zapytał
  • @ Paweł_Jastrzębski | 14.09.2017
    • 1
    • 0
    • 0

Odpowiedzi (2)

  • 0

Uzupełnienie: Arkusz w Excel ma też formułę, która automatycznie zaznacza pionowym, kolorowym paskiem bieżącą datę (tydzień), przy każdym otwarciu pliku aktualizując wskazywany zakres. Czy może być tak, że to ta formuła burzy pozostałe? Pozostałe formuły opierają się o sprawdzanie poprawności, więc są formułami bardzo prostymi i powinny zaczytywać się prawidłowo nawet do wersji ONLINE.

Paweł_Jastrzębski
  • Odpowiedział
  • @ Paweł_Jastrzębski | 14.09.2017
    • 1
    • 0
    • 0
  • 0

Excel Online nie posiada pełnej funkcjonalności wersji desktop. Niektóre funkcje i narzędzia (szczególnie te bardziej zaawansowane) mogą nie działać. Może Pan załączyć plik, to mogę zobaczyć co dokładnie nie działa i czy można to obejść.

Pozdrawiam.

pawel_niemyt
  • Odpowiedział
  • @ pawel_niemyt | 15.09.2017