Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 0
  • 5
  • 1

Zakładając, że istnieje projekt (wdrożenie oprogramowania), który został podzielony na trzy fazy, po każdej z faz przekazuje produkty do serwisu. W czasie trwania trzeciej fazy projektu, produkty dwóch poprzednich podlegają umowie SLA, a serwis prowadzony jest zgodnie z ITIL.

Jaką rolę powinien pełnić PM projektu? Czy w ogóle powinien mieszać się do zgłoszeń serwisowych? Dodatkowo zmiany w zamkniętych częściach realizowane są przez zespół projektowy i przekazywane z serwisu. Czy PM mógłby pełnić rolę Business Relationship Manager'a, czy może lepiej Compliance Manager'a?

 

 

Łukasz_Szacherski
  • Zapytał
  • @ Łukasz_Szacherski | 30.07.2017
    • lider
    • laureat
    • 21
    • 4
    • 32
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne